مراسم رونمایی از کتاب استاد حیدر عرفان برگزار شد

دشتستان (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت تلاش های استاد حیدر عرفان در زمینه نویسندگی قابل ستایش است، وی یکی از موفق ترین نویسندگان استان در زمینه پژوهش و تحقیق است .

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم رونمایی از کتاب  استاد  حیدر عرفان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، سهراب باقری در این مراسم با اشاره اهمیت کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: تلاش های استاد حیدر عرفان در زمینه نویسندگی قابل ستایش است و وی یکی از به نام ترین و موفق ترین نویسندگان استان و کشور در زمینه پژوهش و تحقیق است .

باقری گفت : استاد عرفان گر چه الان در دشتستان ساکن نیست ولی به دشتستان علاقه فراوان دارد و در آثارش چه به زبان شعر یا نثر به توصیف این دیار پرداخته است.

مولف کتاب نیز در این مراسم از کسانی که در تدوین کتاب هزار نگار با ایشان همکاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد و گفت : جلد دوم این کتاب آماده چاپ است و اگر تامین هزینه شود به زیر چاپ خواهد رفت .

حیدر عرفان دشتستان را یکی از مناطق غنی فرهنگی در استان بوشهر بر شمرد و افزود : مهمترین دلیل این امر وجود شاعران و فرهیختگان فراوان در این سرزمین است که در حال خدمت به این دیار هستند .

وی از خصوصیات بارز کتاب هزار نگار را معرفی نزدیک به هزار نفر از نام آوران استان بوشهر دانست و بیان کرد : در این کتاب نهایت تلاش نموده ام تا واژگان به کار رفته از واژه های فارسی اصیل باشد.

در پایان مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و معاون پرورشی و تربیت بدنی حبیب اله بوستانی و قاسمی معاونت متوسطه و تعدادی از مدیران ، فرهیختگان و مدیر نمایشگاه کتاب فجر از کتاب هزار نگار رونمایی شد.

کتاب ارزشمند هزار نگار هم اکنون در نمایشگاه کتاب فجر که تا پانزدهم اسفند ماه در سالن اداره هلال احمر برازجان دائر است آماده ارائه به علاقمندان کتاب و کتاب خوانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار