اردوی راهیان نور دانش آموزی سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود

زاهدان (پانا)- اردوی راهیان نور دانش آموزی امسال با توجه به وضعیت کرونایی کشور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور دانش آموزی سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، جلسه هماهنگی برگزاری اردوی مجازی راهیان نور امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و مسئول بسیج دانش آموزی سپاه سلمان برگزار شد.
رضا بامری در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور و تاثیر تربیتی آن در ساختار فکری دانش آموزان اظهار داشت: این اردو توسط بسیج دانش آموزی سپاه سلمان به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه به صورت پخش زنده در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ۲۶۰ هزار دانش آموز دوره‌های متوسطه اول و دوم به همراه مدیران مدارس متوسطه و معلمان در این اردو شرکت خواهند داشت.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل تصریح کرد: دانش آموزان می توانند به صورت زنده تصاویر یادمان ها و مناطق عملیاتی کشور را از کانال راهیان نور در شبکه شاد مشاهده کنند.
سرهنگ پهلوان روی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه سلمان نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اردوهای راهیان نور تعطیل نشد بلکه در یک فضای زیبا تر و مکان گسترده تر و حتی با حضور خانواده ها برگزار می شود.
وی افزود: در این برنامه از راویان متخصص و پیشکسوتان جهاد و شهادت استفاده خواهیم کرد و یک گروه از استان سیستان و بلوچستان در آن مناطق حضور پیدا کرده و به تولید برنامه در مناطقی که شهدا و رزمندگان این استان افتخارآفرینی کردند، می پردازند.
سرهنگ پهلوان روی تصریح کرد: افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه 13 اسفند ماه ساعت 10 تا 11:30 در کانال «راهیان نور» در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار