جدال با مواد مخدر در فضای مجازی

نایین (پانا) _ فرماندار شهرستان نایین عنوان کرد تولید محتوای کارشناسی در فضای مجازی برای پیشگیری و مقابله با مصرف و توزیع مواد مخدر اقدامی ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جدال با مواد مخدر در فضای مجازی

نصرتی، فرماندار شهرستان نایین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نایین گفت: دستگاه هایی که در حوزه های فرهنگی فعالیت می کنند و تاثیر گذار هستند،نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر برعهده دارند که باید در این زمینه در راستای آگاه سازی اقشار مختلف جامعه خصوصا قشر جوان و نوجوان با اقدامات کارشناسی فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان نایین افزود: در حوزه مواد مخدر باید ضمن مبارزه با این پدیده شوم و استفاده از ابزار پیشگیری و کاهش تقاضا در حوزه درمان نیز ورود جدی پیدا کنیم. در همین راستا کلیه دستگاه های اجرایی برای مبارزه ،پیشگیری و درمان مسئولیت دارند ، به ویژه دستگاه هایی مانند شهرداریها ،کمیته امداد و بهزیستی نیز به طور خاص در حوزه پیشگیری و درمان وظایفی بر عهده دارند.

وی همچنین ادامه داد: دستگاه هایی که در حوزه های فرهنگی فعالیت می کنند و تاثیر گذار هستند، نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر برعهده دارند.

فرماندار شهرستان نایین ضمن انتقاد از خالی بودن فضای مجازی از برنامه ها و کلیپ های کارشناسی برای آگاه سازی مردم خصوصا در میان قشرهای آسیب پذیر بر ضرورت تولید محتوای کارشناسی برای پیشگیری و مقابله با مصرف و توزیع مواد مخدر تاکید کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد : در اینگونه جلسات باید با مشورت اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به تصمیمات کاربردی و قاطع برای اجرا برسیم و جلسات را با دستور کار مشخص و هدفمند اجرا کنیم.

نصرتی در پایان ضمن تاکید بر تشکیل انجمن خیریه و ورود خیرین در مباحث مربوط به پیشگیری و درمان معتادین، خواستار همکاری و همراهی کارخانجات و واحدهای صنعتی بر اساس مسئولیت اجتماعی که برای آنها متصور است، با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شد.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نایین با حضور فرماندار شهرستان نایین و اعضای این شورا برگزار شد.

خبرنگار: مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار