نظارت بر 462 کلاس چندپایه روستایی توسط راهبران آموزشی استان بوشهر

بوشهر(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت 36 راهبر آموزشی و تربیتی بر فعالیت 462 کلاس چندپایه روستایی در استان رصد می کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر 462 کلاس چندپایه روستایی توسط راهبران آموزشی استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمود قاسمی جلسه توجیهی و کارگاه آموزشی راهبران آموزشی _تربیتی مدارس چند پایه استان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: در سال تحصیلی جاری، راهبران آموزشی تربیتی نقش مهم تری نسبت به سنوات گذشته بر عهده دارند.

وی ادامه داد: راهبران نقش اساسی در ایجاد تحول در مدارس روستایی را داشته و در جهت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی بازوان توانمند حوزه ابتدایی هستند.

قاسمی افزود: ارتقای کیفی امور آموزشی و پرورشی در روستاها، ارتقای مهارت حرفه‌ای معلمان ابتدایی و کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان روستایی از مهم‌ترین اهداف کاری راهبران است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی گذشته 28 راهبر در استان فعالیت داشته اند، اما در سال تحصیلی جاری این تعداد به 36 نفر افزایش یافته است.

در ادامه جلسه راهبران آموزشی تاخیر در پرداخت دستمزد، حق سوخت، صدور ماموریت، کمبود امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی را از مهمترین مشکلات و خواسته های خود دانستند.

گفتنی است در پایان این نشست از راهبران آموزشی و تربیتی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار