جلسه تقدیر از دانش آموز برتر مهارت های تشکیلاتی در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه در مراسمی از دانش آموز پارمیدا پاکراه که در رشته مهارت های تشکیلاتی در سطح کشوری مقام برتر را کسب کرد، تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تقدیر از دانش آموز برتر مهارت های تشکیلاتی در کرمانشاه برگزار شد

صبح امروز با حضور علی امرایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و صمد ملکی معاون پرورشی و سهیل یاری معاون پژوهش و دیگر اعضاء، طی نشستی صمیمانه از دانش آموز پارمیدا پاکراه دارنده رتبه برتر مخابره و جهت یابی در جشنواره تابستان شاد که بصورت مجازی برگزار شده بود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ابتدا صمد ملکی معاون پرورشی با ذکر صلوات بر محمد(ص) و اهل بیت طاهرینش، به بیان توضیحاتی در مورد حوزه پرورشی که برای رشد اجتماعی دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است، پرداخت.

در پایان علی امرایی، این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل دخیل در رشد دانش­ آموز پارمیدا پاکراه و همه دانش آموزان موفق هم استانی، خاطر نشان کرد: با تمام توان در صدد آن هستیم که بستر آموزشی مناسبی را جهت شکوفاشدن روز افزون استعدادهای فرزندان این مرز و بوم فراهم آوریم.

در ادامه علی امرایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، با تقدیم لوح یاد­بودی به دانش ­آموز پارمیدا پاکراه، سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر و بهتر او را از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار