در جلسه برنامه ریزی و  سیاستگذاری سوادآموزی آذربایجان شرقی ؛ 

تاکید بر نظارت درحسن اجرای برنامه های سوادآموزی

تبریز(پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش نظارت بر حسن اجرای برنامه های سوادآموزی را جزو مسائل ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر نظارت درحسن اجرای برنامه های سوادآموزی

در جلسه برنامه ریزی و سیاستگذاری سوادآموزی استان به ارزیابی و نظارت مستمر بر فعالیت های سوادآموزی تاکید شد.

صادقی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش همکاران استان جهت تحت پوشش بردن همه حجم ابلاغی سازمان در سال جاری گفت: در حال حاضر استان آذربایجان شرقی در رتبه دوم تحت پوشش دوره های سوادآموزی است و این امر نشان دهنده تلاش شبانه روزی همکاران سوادآموزی استان، نواحی و مناطق و مخصوصا آموزش دهندگان است.

وی با بیان اینکه حسن اجرای فعالیت ها و برنامه های سوادآموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: نظارت مستمر حضوری و غیرحضوری بر کلاس های سوادآموزی جزو اولویت های سوادآموزی استان است و در این عمر بازدیدهای گسترده برنامه ریزی شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: در کنار بازدید مستمر از کلاس های سوادآموزی، به شکل غیرحضوری نیز مخصوصا تماس تلفنی روند برگزاری کلاس های سوادآموزی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

صادقی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته برای سال آتی، با مشارکت دفتر امور روستایی و شورا های استانداری، نسبت به شناسایی و جذب بی سوادان روستا ها اقدام گسترده ای صورت خواهد گرفت و این امر در رشد درصد باسوادی روستاها بسیار موثر خواهد بود.
وی همچنین ضمن اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه ها و ارگانها در پیشبرد اهداف سوادآموزی گفت: در هفته های گذشته با ادارات کل امور زندان ها و اقدامات تامینی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی تفاهم نامه های همکاری تدوین شده است و در روزهای آتی با اداره آموزش و پرورش استثنائی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تفاهم نامه همکاری به امضا خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار