تکذیب اظهارات سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس علیه وزارت خارجه

تهران (پانا) - دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تاکید کرد درباره عدم برگزاری دیدار رئیس مجلس با رئیس‌جمهور روسیه قبلا هم به صورت شفاف ذکر شده بود که پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب اظهارات سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس علیه وزارت خارجه

به گزارش روابط عمومی مجلس، حسین امیرعبداللهیان با بیان اینکه درباره عدم دیدار با پوتین، بحثی مبنی بر کم کاری وزارت خارجه مطرح نیست گفت: پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در مورد برخی بحث‌ها پیرامون سفر اخیر قالیباف به روسیه تاکید کرد: درباره عدم برگزاری دیدار رئیس مجلس با رئیس‌جمهور روسیه قبلا هم به صورت شفاف ذکر شده بود که پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.

وی افزود: همانطور که قبلا نیز بارها ذکر شده است، این سفر به دعوت آقای والودین رئیس مجلس دومای روسیه انجام شد و نشست‌های لازم با همتاهای رئیس مجلس در سطحی بالا برگزار شد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل درباره برخی اظهارنظرها درباره کم کاری وزارت خارجه در این باره تاکید کرد: چنین بحثی مطرح نیست و اگر افرادی چنین چیزی مطرح کرده‌اند، یا اشرافی به موضوع نداشته‌اند یا شاید منظور دیگری داشته‌اند.

روز گذشته محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره سفر رئیس مجلس به روسیه و تحویل نامه رهبر انقلاب به پوتین به رئیس مجلس دومای روسیه ادعا کرد که وزارت خارجه نتوانست هماهنگی‌های مناسب را به عمل آورد در نتیجه نامه به رئیس مجلس دومای روسیه تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار