اختتامیه نمایشگاه انقلاب اسلامی در نجف آباد

اصفهان ( پانا) - مدیر آموزشگاه شهدای مکه نجف آباد، هدف از برگزاری نمایشگاه های انقلاب را آشنایی دانش آموزان و خانواده های آنها با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های حاصل شده در دوران حکومت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه نمایشگاه انقلاب اسلامی در نجف آباد

مراسم اختتامیه نمایشگاه های مدرسه انقلاب در دبیرستان شهدای مکه نجف آباد با همکاری تشکل های دانش آموزی( اتحادیه انجمن های اسلامی، پیشتازان، بسیج و شورای دانش آموزی) و با حضور مسئولان مدیریت و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد. دانش آموزان این آموزشگاه دستاوردهای انقلاب را در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، حین انقلاب و پس از انقلاب مورد بررسی و توضیح قرار دادند.

دهقان، مدیر آموزشگاه هدف از برگزاری نمایشگاه های انقلاب را آشنایی دانش آموزان و خانواده های آنها با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های حاصل شده در دوران حکومت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
عبدالعظیمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و رئیس سازمان دانش آموزی نجف آباد ضمن بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای این انقلاب به وضوح مشخص است به طوری که بسیاری از کشورها آرزو دارند که در جایگاه صلابت و اقتدار کشور اسلامی عزیزمان قرار بگیرند.
وی متذکر شد: حتماً در تاریخ کشورها به سوی پیشرفت، سربلندی ها و سراشیبی های بسیاری وجود دارد، ولی خوشبختانه انقلاب اسلامی ما با وجود تمام دسیسه ها و فتنه های دشمن توانست به ثمر بنشیند و اهداف خود را به عرصه ظهور برساند.
وی در پایان از زحمات و تلاش‌های ارزنده تمامی همکاران و دست‌اندرکاران نمایشگاه تشکر و سپاسگزاری کرد.

خبرنگار حنانه مقنی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار