توانمندسازی دانش‌آموزان ناحیه 2 بهارستان جهت حضور در مرحله استانی مسابقات قرآن ،عترت و نماز

بهارستان 2(پانا) - کارگاه توانمند سازی دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با حضور داوران کشوری درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی دانش‌آموزان  ناحیه 2 بهارستان جهت حضور در مرحله استانی مسابقات قرآن ،عترت و نماز

روح اله چراغی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در خصوص راهیابی دانش‌آموزان از مرحله منطقه به مرحله استانی گفت: در انتخاب نفرات برتر در دو بخش دختر و پسر در 10 رشته مسابقات که شامل قرائت قرآن، حفظ عمومی ،حفظ ویژه ، انشاء نماز ،احکام نماز، صحیفه سجادیه ،نهج البلاغه و تفسیرقرآن، مداحی و اذان است، دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه که علاقمند به شرکت در مسابقات بودند با استفاده از ظرفیت فضای حضوری محدود و فضای مجازی شاد و بستر اسکای روم به صورت ترکیبی در منطقه با هم به رقابت پرداخته و نفر اول هر رشته انتخاب شد.

او افزود: مسابقات دوره ابتدایی نیزدر 5 رشته قرائت قرآن، حفظ قرآن، احکام نماز، انشاء نماز و امام شناسی فقط در مرحله منطقه‌ای برگزار می‌شود.

چراغی بیان کرد: در کارگاه توانمندسازی سعی شده تا دانش‌آموزان از آموزش‌ها و تجربیات داوران کشوری بهره‌مند شوند و در این راستا مریم فولاوند که از داوران و کارشناسان قرآن ،عترت و نماز استان در سالهای گذشته است دعوت به همکاری شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تصریح کرد: این کارگاه با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان جهت حضور در مرحله استانی مسابقات قرآن،عترت و نماز تشکیل شده و دانش‌آموزانی که در مرحله منطقه‌ای حایز رتبه برتر شده‌اند مجاز به شرکت در این کارگاه هستند. مرحله استانی و کشوری این مسابقات در فروردین و تیرماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

خبرنگار: علی آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار