مدیر کل آموزش و پرورش البرز خبر داد :

دانش آموزان البرزی رتبه اول مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور را به دست آوردند

کرج (پانا)- دانش آموزان دختر البرزی موفق به کسب رتبه اول مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور را شدند

کد مطلب: ۱۱۶۳۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان البرزی رتبه اول مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور را به دست آوردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی با اعلام این خبر گفت: مرحله کشوری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دارالقرآن های کشور در استان سمنان برگزار شد و در این دوره از مسابقات ۶۴ گروه برتر در دو بخش پسران و دختران از استان های کشور به مرحله مقدماتی راه پیدا کردند که پس از ارزیابی آثار اجرای گروهی دانش آموزان توسط داوران مجرب، ۲۰ گروه به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن دانش آموزی راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص حضور دانش آموزان استان در این مسابقات گفت: هر دو تیم دختران و پسران البرز به مرحله فینال کشوری راه یافتند که تیم دختران از دارالقرآن حضرت مهدی عج ناحیه چهار به عنوان نماینده استان البرز موفق به کسب رتبه اول کشور شد.

وی افزود: تیم پسران البرزی نیز با راهیابی به فینال، هرچند موفق به کسب رتبه یک تا سه نشدند اما با شایستگی در جمع ده تیم برتر کشوری قرار گرفتند.

قاسمی با بیان اینکه در کل کشور 750 دارالقرآن در مناطق آموزش و پرورش فعالیت می کنند گفت: استان البرز ۹ دارالقرآن دارد که در این مراکز ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز آموز در سطوح مقدماتی و تخصصی آموزش قرآن کریم می بینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار