معاون وزیر اقتصاد:

کارت اعتباری سهام عدالت حضوری صادر نمی شود

تهران (پانا) - معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌گوید در حال حاضر بانک های تجارت و ملی آمادگی صدور کارت تا ۵۰ درصد از ارزش سهام عدالت را دارند و متقاضیان می توانند به صورت الکترونیکی اقدام به دریافت کارت کنند که ظرف سه روز مراحل آن طی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کارت اعتباری سهام عدالت حضوری صادر نمی شود

به گزارش ایرنا، «عباس معمار نژاد» افزود: هر ۶ ماه ارزش گذاری اموال مازاد بانک ها مورد بررسی قرار می گیرد و آخرین آمار ۹۰ هزار میلیارد تومان را تایید می کند.
وی با بیان اینکه برای بقیه اموال آگهی فروش منتشر شده است، تصریح کرد: اگر بانکی بعد از اتتشار آگهی، مشتری نداشته باشد، مشکلی در زمینه دارایی های مازاد نخواهد داشت.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانکی به فروش رفته است، گفت: ارزش اموال مازاد بانک‌های زیرمجموعه دولت به ۹۰ هزار میلیارد تومان اموال می‌رسد.

افزایش ۲۵ درصدی اعطای وام در ۱۰ ماهه امسال
معمار نژاد با بیان اینکه میزان تسهیلات اعطایی نظام بانکی در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: تسهیلات اعطایی نظام بانکی در سال ۹۸ معادل ۹۷۰ هزار میلیارد تومان بود که در سال ۹۹ معادل ۲۵ درصد رشد را نشان می دهد.
معاون وزیر اقتصاد افزود: از این تسهیلات هفت درصد به کشاوزی، ۳۰ درصد به صنعت و معدن، ۶ درصد به مسکن و ساختمان و ۱۸ درصد به بازرگانی تخصیص داده شده است که تفاوتی با سال قبل را نشان نمی دهد.
وی اضافه کرد: طرح‌های ایجادی ۱۳ درصد، تأمین سرمایه در گردش ۵۹ درصد، توسعه ۱۲ درصد، خرید کالای شخصی ۹ درصد، خرید مسکن ۲ درصد و سایر چهار درصد از میزان اعطای وام را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

معاون وزیر اقتصاد در خصوص صدور کارت اعتباری سهام عدالت تصریح کرد: در حال حاضر بانک های تجارت و ملی آمادگی صدور کارت تا ۵۰ درصد از ارزش سهام عدالت را دارند و متقاضیان می توانند به صورت الکترونیکی اقدام به دریافت کارت کنند که ظرف سه روز مراحل آن طی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه صدور کارت اعتباری سهام عدالت بدون مراجعه حضوری متقاضی در شعب بانک انجام می شود، خاطرنشان کرد: دریافت کنندگان کارت می توانند از سه هزار فروشگاه سطح شهر، اقدام به خریدهای ضروری خود کنند، به مرور نیز بانک های دیگر وارد چرخه ارائه این خدمات خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار