تفکیک کنندگان پسماند ساماندهی می‌شوند

تبریز(پانا) - مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برنامه ریزی این سازمان برای ساماندهی تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماندهای خشک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تفکیک کنندگان پسماند ساماندهی می‌شوند

علیرضا اصغری با اشاره به ضرورت ساماندهی تفکیک کنندگان پسماند گفت: با توجه به طرح جدی سازمان در خصوص اجرای طرح تفکیک از مبدأ و ساماندهی تفکیک‌کنندگان پسماند خشک که در سطح کلانشهر تبریز، فعالین این حوزه می‌توانند با مراجعه به سازمان و اخذ مجوزهای لازم، با همکاری بخش خصوصی نسبت به ادامه فعالیت خود اقدام کنند.

وی افزود: ۹۷۷ خودرو نسبت به تفکیک پسماند در شهر تبریز به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کردند که از این تعداد برای ٣٨٩ خودرو مجوزهای لازم صادر و ١۶۶ مورد دیگر در مرحله بررسی مدارک و اخذ مجوز قرار دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به برخورد بازرسان این سازمان با تفکیک کنندگان غیرمجاز خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات اخذ شده برخی از تفکیک کنندگان نسبت به تقسیم بندی محلات تبریز و خرید و فروش ضایعات در آنها اقدام نموده‌اند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم بین آنها شده است.

اصغری افزود: این موضوع از سوی سازمان در حال ساماندهی است که بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری تبریز موظف به یکپارچه سازی و ساماندهی آن است.

وی تصریح کرد: ساماندهی تفکیک‌کنندگان غیرمجاز از طریق سازمان بر اساس مجوزهای صادره از مراجع قضائی انجام می‌پذیرد و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی بتوانیم نسبت به شناسنامه دار کردن تفکیک کنندگان پسماند در سطح کلانشهر تبریز و صدور کارت سلامت آنها اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار