درخشش دانشجومعلمان در مسابقات مجازی سایکو ماسک

تهران (پانا) - دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بار دیگر در رقابت با دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در مسابقات مجازی سایکو ماسک عناوین برتر را از آن خود کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانشجومعلمان در مسابقات مجازی سایکو ماسک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، انصاری راد معاون دانشگاه با بیان اینکه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بار دیگر در رقابت با دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در مسابقات مجازی سایکو ماسک توانستند عناوین برتر را از آن خود کنند افزود: این مسابقه توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت مراکز مشاوره و سلامت دانشگاه های سمنان و صنعتی شریف و کانون دانشجویی همیاران سلامت دو دانشگاه و به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

‎انصاری راد با اشاره به اینکه طبق گزارش دبیرخانه مسابقه، در مجموع 756 اثر در هفت محور ( کاریکاتور، موشن گرافی، پوستر، پادکست، عکاسی، کلیپ و طراحی) به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود که در نهایت ۱۶ اثر از هر محور به مرحله نهائی داوری راه پیدا کرد افزود: دانشجومعلمان فاطمه فاتحی نفر اول در بخش کاریکاتور از پردیس بنت الهدی صدر بوشهر و مرضیه قوهستانی و زهرا آگاهی زاده نفر سوم بخش پادکست از مرکز سلمان فارسی شیراز جزء برگزیدگان مسابقات معرفی شده ا ند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ترویج تدریجی سواد سلامت روان در پاندمی کووید ۱۹ دانست و گفت: خوشبختانه با استقبال و مشارکت بی نظیر دانشجومعلمان همراه بود.

‎معاون دانشجویی دانشگاه کسب این موفقیت بزرگ را به همکاران استانی بویژه دانشجو معلمان و همکاران اداره کل مشاوره، بهداشت و سلامت تبریک گفته و موفقیت روز افزون و سرافرازی هرچه بیشتر دانشجومعلمان و درخشش دانشگاه فرهنگیان را از خداوند منان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار