بزرگ ترین عروسک ماریونت با زعفران به شبکه دو آمد

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی زعفران جمعه بیست و چهارده بهمن میزبان بزرگ ترین عروسک ماریونت تا به حال ساخته شده بود واین عروسک نخی یک مترو نیمه ای از خاطرات یک قرن گذشته اش در این برنامه خواهد گفت .

کد مطلب: ۱۱۶۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ ترین عروسک ماریونت با زعفران به شبکه دو آمد

برنامه زعفران که مدتی جمعه صبح ها از شبکه دو سیما به تهیه کنندگی محمد سلوکی و سردبیری و کارگردانی افشین لیافت پخش می شود در روز جهانی رادیو بزرگ ترین عروسک ماریونت که در این سال ها در تلویزیون را به نمایش درآمده را به برنامه اش دعوت کرد .
اندازه عروسک های نخی معمولا بین 30 تا 40 سانتی متر است و عروسک برنامه زعفران حدود صد و پنجاه سانتیمتر و از فاصله هشت متری مدیریت می شودو شخصیتی برای آن خلق کرده اند که متولد سال 1299 است و برای دومین بار تغییر قرن را تجربه کند .
صدا پیش آن شکوفه عزیزی که پیش از این در عصر جدید درخشیده است.عروسک ساز این ماریونت غول پیکر آزاده رضایی است و عروسک گردانان مریم ایران منش و رویا راد هستند.
پیش از این محمد سلوکی تهیه‌کننده این برنامه در توضیح ویژگی‌های این برنامه گفته بود : در «زعفران» که با رویکرد ایجاد ساعاتی خوش برای مخاطبان رسانه ملی تولید می‌شود از بازیگران جوان تئاتری استفاده شده است و در تعریف کلی برنامه می‌توان گفت جریان تولید محتوای کمدی و طنز خط محوری «زعفران» است و به نوعی مسابقه‌ای برای ساخت ویدئوهای کمدی و طنز توسط کسانی که علاقمند به این حوزه هستند، محسوب می‌شود.
شناسایی افراد مستعد و آموزش‌‌‌های ضمنی برای تولید محتوای طنز ارزشمند از جمله اهداف این برنامه است. همیشه تصور می‌شود که تولید باید یک محصول فیزیکی باشد اما محتوا هم یک محصول است که می‌تواند به صورت حرفه‌ای تولید شود و یک جریان اشتغالزایی جدی را ایجاد کند.
سعی می‌کنیم زعفران سرشار از بخش‌های شاد و طنز برای خانواده‌ها باشد و حالی خوب به همه افراد جامعه که این روزها به این فضای پرنشاط بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند، پیشکش کنیم.
«زعفران» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی محمد سلوکی که جمعه هر هفته ساعت 9:30نت 10:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار