با انتشار اطلاعیه اعلام شد؛

دولت جلوی تاثیر روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های دروغین را می‌گیرد

تهران ( پانا)- پایگاه اطلاع رسانی دولت در پاسخ به اهانت علیه رییس جمهوری در روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی تاکید کرد که دولت دوازدهم اجازه نخواهد داد روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های مبتنی بر دروغ، قضاوت عمومی را متاثر سازد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دولت جلوی تاثیر روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های دروغین را می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات مشکوک و ضد منافع کشور که در روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با اهانت علیه رییس جمهور منتخب ملت و با هدف تضعیف اقتدار ملی در مسیر مقابله با تحریم‌های همه جانبه صورت گرفت اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ایران ما در چهل و دومین یادمان پیروزی بزرگ بهمن ۵۷، در آستانه‌ی فتح و پیروزی دیگری است؛ پیروزی سترگی که سودای فروپاشی و تسلیم ایران را ناکام گذاشت و «استقلال» و «تاب‌آوری» وطن را به رخ کشید. دولت جمهوری اسلامی ایران عمیقاً باور دارد که بدون ایستادگی شهروندان با تمام رنج‌ها و تلخی‌های ناگزیر این سه سال جنگ تحمیلی اقصادی، سرافرازی در آزمون دوباره‌ی استقلال، حتی برای یک لحظه ممکن نمی‌شد و به همین سبب، دولت دوازدهم به احترام شهروندانی که قهرمانان راستین این شکست‌ناپذیری‌اند، سر فرود می‌آورد و در برابر فداکاری و روح بلند این ملت دلاور، تعظیم می‌کند.

دراین اطلاعیه تاکید شد: انکار خصم در این سه سال و تطهیر مستمر تحریم‌کنندگان در سال‌های جنگ اقتصادی، ننگی پاک ناشدنی است. اگر قرار بر این است که با فحاشی از تریبون‌ها و مجال دادن آشکار به هتاکان، صورت مسأله برای منافع زودگذر و تبلیغات چندماهه تغییر کند؛ اگر قرار است، دولت دوران جنگ، ناکارآمد قلمداد شود و بانیان ضدایرانی فشار و تحریم، تطهیر شوند؛ دولت دوازدهم هم با قاطعیت اعلام می‌کند که اجازه نخواهد داد روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های مبتنی بر دروغ، قضاوت عمومی را متاثر سازد. نمی‌توان اجازه داد جای قربانی و جلاد عوض شود. دولت در این دوران سخت شرایط بسیار دشواری داشته چراکه با تعهد به منافع ملی، فرصت روایت تحریم را از خود دریغ کرده و ناچار در غوغای کارگزاران تحریم و هیاهوی کاسبان سیاسی و اقتصادی‌اش، سکوت کرده است اما همه می‌دانند که هر صبری، پایانی دارد. دولت انتخاب کرد که خود در ایام جنگ اقتصادی، صبورانه سکوت کند اما اجازه نمی‌دهد که «حقیقت» قربانی شود.

در این اطلاعیه خاطر نشان شد: هیأت دولت نسبت به ایجاد چندپارگی و نفرت‌پراکنی در زمانی که کشور نیازمند انسجام برای تامین منافع ملت ایران است، قاطعانه هشدار می‌دهد و اعلام می‌دارد که تقدم منافع جناحی بر منافع ملی در بزنگاه کنونی، دستاوردهای صبر راهبردی ایران را در خطر قرار می‌دهد. هیأت دولت، رویداد نفرت‌برانگیر هتاکی به رییس‌جمهور را نقض مکرر توصیه‌های مقام معظم رهبری و سرپیچی از قانون و حرکتی به نفع بیگانه می‌داند و پیگیری اتفاقات اخیر را تلاشی برای اعاده حق، نه فقط برای دولت که برای نظام و ملت تلقی می‌کند.

در حالی که انتظار می رفت راهپیمایی ۲۲ بهمن روز وحدت و انسجام و همبستگی ملی باشد، عده‌ای در این روز برغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم پرهیز از بی ادبی و هتاکی علیه رییس جمهوری شعار دادند. رفتاری که هم حاکی از بی اعتنایی این افراد به توصیه‌های رهبر انقلاب و الزامات وحدت و انسجام در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار