افتتاحیه مجموعه ورزشی سوارکاری آق قلا

گلستان(پانا)-افتتاحیه مجموعه ورزشی و سوارکاری، در استان گلستان، شهرستان آق قلا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مجموعه ورزشی سوارکاری آق قلا

مجموعه اسب سواری آق قلا با حضور مسئولین کشوری و استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح شد.

تقی زاده معاون حقوقی مجلس و معاون وزارت ورزش و جوانان کشور در این مراسم ضمن عرض درود خدمت مردم فهیم استان گلستان بخصوص مردم عزیز شهرستان آق قلا گفت: امروز توفیقی بود که هم عرض ادب و احترام وزیر را خدمت مردم گلستان برسانیم و هم توانستم در کنار برادر عزیزم آقای حق شناس استاندار محترم استان گلستان حضور پیدا کنم.

وی در ادامه صحبت ها خاطر نشان کرد: ما بسیار مفتخریم در دهه فجر ۲۲۴ ورزشی در کشور با هزینه بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان افتتاح کنیم که از این طریق ۵۰۲ متر مربع به فضای ورزشی کشور افزوده می شود.

تقی زاده ادامه داد: بسیار خرسندیم که در استان گلستان در این دهه ۱۳ پروژه عمرانی و ۱۰ پروژه روستایی با ۳۵ میلیارد تومان هزینه اتفاق می افتد و این دستاورد بسیار مهمی برای دولت ما بوده است.

معاون وزیر در ادامه گفت: درسال ۹۲، ۴۱هزار پروژه ورزشی در کشور وجود داشت و امروز بالای ۶۱هزار اماکن ورزشی هست که این نشان دهنده عزم جدی دولت در بخش ورزشی بوده است.

در پایان تقی زاده افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح کشور بود که خوشبختانه تا امروز با تلاش هایی که صورت گرفته، حدود ۲هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح کشور باقی مانده که انشالله آنها هم ساخته خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار