نشست بصیرت افزایی انقلابی در زابل برگزار شد

زابل (پانا) - نشست بصیرت افزایی انقلابی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در زابل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست بصیرت افزایی انقلابی در زابل برگزار شد

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران زابل در این مراسم که با حضور معاونان و مربیان پرورشی مدارس در خانه معلم زابل برگزار شد، فلسفه دهه فجر را سقوط حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی توسط امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با وجود اینکه به دلیل تبعید 15 سال از وطن دور بود توانست حکومت شاهنشاهی را که در جای جای ایران ریشه دوانده بود ساقط کند.

سرهنگ سنچولی ادامه داد: انقلاب اسلامی همه معادلات سیاسی جهان را بر هم زد به طوری که این موضوع در اندیشه سیاسی امام راحل یعنی نه شرقی و نه غربی؛ جمهوری اسلامی نیز مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما به برکت انقلاب اسلامی تنها کشور مستقل دنیا هستیم و این عزت را باید ارج نهیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان زابل نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر سردار سلیمانی را مصداق نفس‌زکیه در زمین برشمرد و خاطر نشان کرد: باید الگوهایی مانند سردار سلیمانی را به فرزندانمان معرفی کنیم.

عباسعلی ارجمندی خاطرنشان کرد: نسل جوان را باید با در نظر داشتن ذائقه، سلیقه و مصلحت آنان، به سمت و سوی اهداف نظام هدایت کنیم.

وی آموزش و پرورش را موتور محرکه همه مجموعه های کشور دانست و گفت: رسیدن به این هدف با فعالیت مربیان و معاونان پرورشی در مدارس ممکن خواهد شد.

خبرنگار: الهام نورا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار