کسب رتبه اول کشوری دبیر ریاضی شهرستان ورامین در جشنواره الگوهای تدریس

ورامین(پانا)- در مراسم اختتامیه برگزیده شانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دبیر ریاضی آموزش و پرورش ورامین موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه اول کشوری دبیر ریاضی  شهرستان ورامین در جشنواره الگوهای تدریس

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین و به نقل از دبیرخانه کشوری ریاضی مستقر در اصفهان، زهرا شیرکوند دبیر ریاضی آموزش و پرورش ورامین موفق به کسب رتبه اول کشوری در شانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در رشته ریاضی و آمار شد.

امیر محمدی، مدیر آموزش وپرورش ورامین، در سخنانی ضمن تبریک به این دبیر فرهیخته از زحمات او و تیم پشتیبانی کننده او در گروه‌های آموزشی تقدیر کرد و وجود چنین دبیران توانمند و ارزشمندی را سرمایه نیروی انسانی منطقه ورامین دانست.

مریم مقدادی کارشناس مسئول گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش ورامین نیز در سخنانی ضمن ارزشمند دانستن این موفقیت بیان کرد: این موفقیت مرهون زحمات پیوسته این دبیر موفق است و ادامه داد، با آشنایی از توانمندی دبیران منطقه ورامین از داوطلبان شرکت در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دعوت می‌کنم که آمادگی خود را اعلام کنند.

او از آمادگی گروه‌های آموزشی برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی جهت دبیران شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره مذکور در تمامی رشته‌ها خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار