حاجی میرزایی خبر داد

احداث ۴۶ شهرک آموزشی در سراسر کشور

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از احداث ۴۶ شهرک آموزشی در حال ساخت در سراسر کشور خبر داد و گفت که شهرک آموزشی استان هرمزگان بزرگترین مورد در کشور است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۴۶ شهرک آموزشی در سراسر کشور

به گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس افزود: مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال ساخت مدارس در فضاهای بزرگ هستیم چرا که مدارس بزرگ و فضای وسیع آموزشی تاثیر مطلوبی در امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان دارند.

وی با اشاره به جایگاه مدرسه به عنوان کانون رویدادهای فرهنگی، تصریح کرد: مدرسه می‌تواند همواره به یک رویداد فرهنگی تبدیل شود و به عنوان کانون تربیتی در محله نقش آفرین باشد.

وزیرآموزش و پرورش همچنین گفت: قطعا هر چقدر مدرسه بیشتر در کانون توجه باشد دارای توانمندی بیشتری در حل مسائل مختلف خواهد بود.

حاجی میرزایی با اشاره به پدیده مهاجرت و گسترش حاشیه نشینی در شهرها نیز یادآور شد: این پدیده، آموزش و پرورش را در تنگناهای آموزشی قرار داده است و بهره گیری از این شهرک های بزرگ آموزشی می تواند به برون رفت از چالش ها کمک نموده و بهره‌وری بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار