با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان 4 کارگاه تولیدی در زندان ابهر به بهره برداری رسید

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان در آیین افتتاح 4 کارگاه تولیدی در زندان شهرستان ابهر که با حضور استاندار زنجان، امام جمعه و فرماندار ابهر برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن گفت امروز مقوله تولید و اشتغال در کشور بسیار مهم است و اگر این تولید و اشتغال در زندان نیز باشد اقدامی ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان 4 کارگاه تولیدی در زندان ابهر به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه ساختمان سابق زندان ابهر قابل مقایسه با زندان فعلی که سال 98 به بهره برداری رسید نیست چرا که امروز با توسعه فضای این زندان و ایجاد کارگاه های تولیدی زمینه اشتغال 110 مددجو فراهم شده است.

رئیس شورای قضائی استان زنجان با اشاره به اینکه راه اندازی 4 واحد تولیدی شامل (تولید کفش بچه گانه ، مونتاژ لوازم یدکی خودرو ، تولید لنت خودرو ، انواع آنتن) در زندان ابهر، که منجر به اشتغال مددجویان شده و کمک به خانواده های زندانیان که در معرض انواع آسیب ها قرار دارند امر مبارک و ارزشمندی است.

عالیترین مقام قضائی استان اظهار کرد: سه مقوله اصلاح تربیت، حرفه آموزی و توجه به فعالیتهای فرهنگی در زندانهای استان با قوت انجام می شود و برابر گزارش رئیس زندان ابهر یک سوم زندانیان ابهر حافظ قرآن هستند و این بسیار ارزشمند است.

مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در این مراسم گفت: این کارگاه تولیدی ظرف 6 ماه با اعتباری بالغ بر 1600 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 80 مددجو با حمایت بخش خصوصی و تقی پور، مدیر عامل کیمیا الکل ابهر به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار