شیرازی‌ها پس از پایتخت بیشترین استقبال را از جشنواره فیلم فجر کردند

تهران (پانا) - مدیر اجرایی بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز اعلام کرد: مجموعه هنرشهر آفتاب با مجموع ۵۲ نوبت نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در هشت روز و سه سالن، پراستقبال‌ترین سینمای کشور پس از سینماهای تهران شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شیرازی‌ها پس از پایتخت بیشترین استقبال را از جشنواره فیلم فجر کردند

محسن خباز پنجشنبه عنوان کرد: بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز از ۱۵ تا ٢٢ بهمن ماه در هشت روز پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب برگزار شد و سالن‌های زرد، نارنجی و آبی این مجموعه در 36 سانس عادی و 16 نوبت نمایش فوق‌العاده پذیرای مخاطبان بودند.

وی افزود: با آنکه بنابر تدابیر بهداشتی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی کرونا تنها ٣٠درصد ظرفیت سالن‌ها پر شد، سه هزار و ۴۲۴ نفر در این پردیس سینمایی جشنواره فیلم فجر را دنبال کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز اعلام کرد: در مجموع، طی هشت روز جشنواره و در ۶۴ نوبت نمایش قریب به ۵هزار و ۲۰۰ نفر در هر دو سینمای ایران و هنرشهر آفتاب به تماشای فیلم‌ها نشستند و از فیلم‌های "شیشلیک"، "ابلق" و"بی‌همه چیز" بیشترین استقبال صورت گرفت.

صابر سهرابی افزود: شیراز پس از تهران پر مخاطب‌ترین شهر جشنواره بود و این میزان فروش نشان از علاقه‌مندی مردم به سینما دارد.

بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در هنرشهر آفتاب و سینما ایران برگزار شد و بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا به‌صورت مجازی به فروش رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار