راهیابی یک اثر از شهرستان اسلامشهر به پنجاهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد

اسلامشهر (پانا) - فیلم‌های معلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه بخش ملی جشنواره بین‌المللی رشد را تشکیل می‌دهند که امسال نیز در این بخش ۴۱۱ فیلم دریافت شده و در نهایت ۲۸ فیلم از معلمان و دانشجومعلمان و ۳۱ فیلم از دانش‌آموزان برای بخش مسابقه انتخاب شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی یک اثر از شهرستان اسلامشهر به پنجاهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، لیست نهایی فیلم‌های بخش بین‌الملل برای حضور در بخش رقابتی فیلم رشد اعلام شد.

سید سعید بدیعی دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این رابطه بیان کرد: پس از چندین ماه تلاش شبانه‌روزی اعضای هیئت انتخاب فیلم‌های پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، ۱۱۱ فیلم ایرانی و خارجی در قالب‌ پویانمایی، داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه و مستند بلند از ۲۵ کشور جهان برای رقابت در بخش بین‌الملل کارت سبز دریافت کرده‌اند. این آثار توسط ۱۹ عضو هیئت انتخاب از بین ۲۸۳۹ فیلم بر اساس ملاک‌ها و معیارهای از پیش تعیین شده و در راستای اهداف آموزشی و تربیتی مبتنی بر اهداف تحولی آموزش و پرورش انتخاب شده که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم مرتبط با محتوای کتاب‌های درسی است.

او در خصوص بخش ملی این دوره از جشنواره اظهار کرد: فیلم‌های معلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه بخش ملی این جشنواره را تشکیل می‌دهند که امسال نیز در این بخش ۴۱۱ فیلم دریافت شده و در نهایت ۲۸ فیلم از معلمان و دانشجومعلمان و ۳۱ فیلم از دانش‌آموزان برای بخش مسابقه انتخاب شده است.

بدیعی تصریح کرد: در نتیجه با احتساب فیلم‌های بخش ملی و بین‌الملل،‌ ۳۲۵۰ فیلم امسال توسط اعضای هیئت انتخاب بررسی و داوری شده که در نهایت ۱۱۱ فیلم در بخش بین الملل و ۵۹ فیلم در بخش ملی به بخش مسابقه راه یافته است.

دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد افزود: ۳۰ فیلم پویانمایی،‌ ۱۹ فیلم مستند کوتاه،‌ ۲۱ فیلم مستند بلند، ۳۱ فیلم داستانی کوتاه و ۱۰ فیلم داستانی بلند، تمام فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه در گروه بین‌الملل است که کار داوری آن‌ها در حال انجام است.

سعید بدیعی اظهار کرد: در پنجاهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، در مرحله اول داوری و در بخش فرهنگیان، یک فیلم مستند داستانی، ساخته کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به بخش نهایی مسابقه وارد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار