معاون وزیر ارتباطات:

جزئیات اختصاص اینترنت رایگان برای تحصیل دانشجویان به‌زودی اعلام می‌شود

تهران (پانا) - معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تغییر نحوه اختصاص یارانه اینترنت برای آموزش مجازی دانشجویان خبر داد که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۲۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات اختصاص اینترنت رایگان برای تحصیل دانشجویان به‌زودی اعلام می‌شود

«ستار هاشمی» معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات در توئیتر خود نوشت: با توجه به تدبیر رئیس جمهوری، آموزش مجازی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها در شرایط کرونا باید رایگان عرضه شود.

وی با بیان این‌که به زودی جزئیات را در اختیار مردم قرار خواهند داد، افزود: نظر به دریافت شکایات متعدد ازجانب دانشجویان و طلاب در ترم قبل، نحوه ارائه یارانه آموزش مجازی در ترم جدید تحصیلی تغییر می‌کند.

سال گذشته زمانی که اخبار مربوط به شیوع کرونا در کشور منتشر شد، وزارت ارتباطات و دولت در اولین قدم برای این‌که مردم را در خانه نگه دارند ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دادند. با این روش دوران قرنطینه، دورکاری و آموزش مجازی کلید خورد و پیش رفت.

تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان، دانش‌آموزان، اساتید دانشگاه، دانشجویان در چند نوبت مختلف، رایگان کردن ترافیک شبکه دانش‌آموزی شاد و سایت‌های مربوط به آموزش دانشگاه‌ها از جمله اقداماتی بود که به از سوی دولت صورت گرفت تا قرنطینه از نظر مالی و کاری به مردم فشار زیادی وارد نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار