معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری:

انتقام از صندوق، نه فقط انتقام از یک فرد یا جریان که انتقام از آینده است

تهران (پانا) - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری می‌گوید هتاکی‌ها به رییس جمهوری از تریبون‌ها و تلویزیون تا موتورسواران راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتفاقی و خودسرانه به نظر نمی‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
انتقام از صندوق، نه فقط انتقام از یک فرد یا جریان که انتقام از آینده است

«علیرضا معزی» روز پنجشنبه در رشته توییتی نوشت: رییس‌جمهوری از آن «آمریکاستیزانِ سابق» گفته بود که در این سه سال (سه سالی که ضد ایرانی‌ترین چهره‌ آمریکا ظهور یافت) ترامپ را تطهیر کردند و ناسزاها را منحصرا برای رییس‌جمهوری کنار گذاشتند. یک هفته هم از آن سخنان روحانی نگذشته بود که ویدئوی هتاکی موتورسواران اصفهان منتشر شد.

وی افزود: این تسلسل هتاکی‌ها، از تریبون‌ها و تلویزیون تا موتورسواران راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتفاقی و خودسرانه به نظر نمی‌رسد. این تکرار هتاکی با وجود تذکرات روشن، علنی و چندباره مقام معظم رهبری، نشان از اراده‌ای عیان در جریانی مدعی دارد که اینک سرپیچی و سرکشی را به عنوان یک کنش، برگزیده است.

موذی ادامه داد: نفوذ را باید اینجا جست. در ستیز آشکار با نماد اراده ملی و با نافرمانی از دستور ولی، آن‌هم در روز ملی و سالگرد انقلابی که شعارش جمهوری اسلامی بود. این سریال هتاکی‌ها به رییس‌جمهوری، عناد با اصولی است که انقلاب ۵۷ را آفریده، عنادی که به تهی شدن نظام از جمهوریت و جوهره‌ دینی آن می‌انجامد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری یادآور شد: این تصویر زشت و شرم‌آور، سزاوار ۲۲ بهمن نبود، تحمل این جفا به جمهوری اسلامی، به ارزش‌های مردمسالارش و به درونمایه‌های اخلاقی‌اش در هر روزی جز ۲۲ بهمن، سهل‌تر از این بود. رخداد امروز هشدار بزرگی است که انتقام از صندوق، نه فقط انتقام از یک فرد یا جریان که انتقام از آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار