برگزاری ویژه برنامه «جشن انقلاب» به صورت مجازی با حضور رئیس کمیسیون ورزش و سلامت مجلس دانش آموزی در منطقه 14

 تهران (پانا)_ در سال روز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ، آموزش و پرورش منطقه ۱۴ به همراه نوجوانان انقلابی و فعال منطقه، ویژه برنامه ی جشن انقلاب اسلامی را به صورت برخط و پخش زنده از شبکه شاد برگزار کردند. 

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه «جشن انقلاب» به صورت مجازی با حضور رئیس کمیسیون ورزش و سلامت مجلس دانش آموزی در منطقه 14

ویژه برنامه «جشن انقلاب» به همت معاونت پرورشی و تربیتی منطقه 14، کارشناسی قرآن و عترت و نماز منطقه و همکاری سایر واحد های منطقه، به صورت مجازی برگزار شد. در این ویژه برنامه، سبحان قاری به همراه امیرحسین نیک خلق، به عنوان دو نوجوان فعال و مجریان این برنامه، با اجرای و طراحی آیتم های متنوع و برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نفیس این برنامه را هدایت کردند.
در ادامه برنامه از مهمان ویژه برنامه نوجوانی فعال ،کوشا و انقلابی و رئیس کمیسیون ورزش و سلامت دعوت شد.
ایلیا کابلی؛ رئیس کمیسیون ورزش و سلامت با معرفی خود و کمیسیون ها و مجلس دانش آموزی سخنان خود را آغاز کرد.
وی در بخشی از گفت و گوی خود با سبحان قاری گفت: هیئت رئیسه کمیسیون ها در واقع باید هدایت کننده طرح ها باشند و ما طرح هایی را هم ارائه دادیم و نمایندگان دیگر هم در این راه به ما پیوستند و ما را یاری کردند.
وی افزود : طرح اصلی که باید به آن رسیدگی شود این است که ما با توجه به شرایط کرونا شاهد کم رنگ شدن فعالیت‌های دانش آموزان هستیم و یکی از اهداف اصلی ما، پیشگیری از انفعال دانش‌آموزان است و اهدافی دیگر که قصد داریم با همکاری یکدیگر در راستای آن گام برداریم.
در آخرین آیتم ویژه برنامه «جشن انقلاب» مسابقه مشاعره سنتی با حضور سه نوجوان برگزار شد.

*خبرنگار دانش آموز پانا مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار