خزائی: کتاب صعود چهل ساله تنها کتابی است که پیشرفتهای انقلاب را مستند بیان کرده است

تهران(پانا) - مراسم چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی در پژوهشسرای فارابی منطقه ۱۲ با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خزائی: کتاب صعود چهل ساله تنها کتابی است که پیشرفتهای انقلاب را مستند بیان کرده است

به گزارش خبرنگار پانا، هر ساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی در کشورمان انجام می شود.
همچنین جشن هایی که در دهه فجر در مدارس برگزار میشود. دانش آموزان کلاس‌های درس را با نوارهای رنگی، پرچم و عکس امام خمینی و و رهبر عزیزمان سیدعلی خامنه‌ای تزئین می‌کنند. امسال با توجه به شرایط کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، روز ۲۱ بهمن به همت طیبه وردی علایی، کارشناس امور بانوان منطقه ۱۲ جشن شکوهمند انقلاب اسلامی در پژوهشسرای فارابی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
این مراسم با حضور محمد خزائی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی و رضا عیسی آبادی؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری انجام شد.
خزائی، در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام سخن گفت : کتـاب صعود چهل ساله کـه ثمـرۀ تلاش نزدیـک بـه 70 نفـر از نخبـگان حـوزوی و دانشــگاهی و مطالعــۀ بیــش از 17هــزار ســاعت اســت؛ این کتاب میــزان دســتیابی جمهــوری اســلامی ایــران بــه آرمانهایــی از قبیــل عدالــت،
اســتقلال، معنویــت، آزادی، کرامــت زن، مردم سالاری دینــی، گســترش رفــاه عمومــی و را بــا اســتفاده از نزدیکتریــن و متناســبترین شــاخصهای بین المللــی بــه آرمانهــای انقـلاب اسـلامی، بررســی کرده است.
وی تصریح کرد: کتاب صعود چهل ساله تنها کتابی است که پیشرفتهای انقلاب ایران را بصورت مستند و با ارائه آمارهای سازمانهای جهانی بیان کرده است.
در ادامه همچنین عیسی آبادی، در مورد مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات دهه فجر ، مسابقه پویش دست بوسی از مادر و مسابقه کتابخوانی از کتاب صعود چهل ساله صحبت کرد.
سپس در آخر برنامه از برگزیدگان این جشنواره با کارت هدیه تقدیر و قدردانی شد.
اعظم سادات معظم، معاون دبستان امام سجاد خواهر دو شهید بزرگوار که جز منتخبین این پویش بود هدیه خود را به خیرین مدرسه ساز منطقه اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار