جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حماسه بزرگ قرن چهاردهم خورشیدی

تهران (پانا)- امروز بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، به مناسبت روز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حماسه ای دیگر برپا شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حماسه بزرگ قرن چهاردهم خورشیدی

۴٢ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و همچنان مردم ایران به این واقعه بزرگ تاریخی می بالند و یاد و نام رهبر کبیرشان حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام را زنده نگه می‌دارند.

امسال، اما شور و شعور انقلابی مردم به شکل متفاوتی به نمایش گذاشته شد، به طوری که شیوع ویروس کرونا مانع از حضور ملت شریف ایران در صحنه نشد و مردم همیشه بیدار، پرشورتر از سال های گذشته جشن انقلاب را برپا کردند.

حضور عاشقان راه ولایت در خیابان ها، امسال با دوچرخه، موتورسیکلت و خودروی شخصی، بار دیگر اقتدار ایران را به رخ دشمنان کشید.

دانش آموزان مدرسه شاهد شهدای اکباتان نیز که امسال نتوانستند جشن انقلاب را در مدرسه برگزار کنند، با برنامه ریزی کادر مدرسه بویژه معاون پرورشی خانم شیخ محمدی، از فضای مجازی برای اجرای برنامه های فرهنگی دهه فجر استفاده کردند.

بارگذاری محتوای الکترونیکی از زندگینامه شهیدان انقلاب، پادکست، فیلم، عکس و برگزاری مسابقات علمی،فرهنگی و هنری در بستر پلتفرم شاد، همچنین ایجاد کانال جهت ارائه دست سازه های دانش آموزان و آموزش بازاریابی و کسب و کاردر فضای مجازی با نظارت معلمان فناوری و معاونان و جشنواره غذا با هدف معرفی و طرز تهیه انواع دسرها، غذا های اصیل ایرانی، ازجمله برنامه های این مدرسه بود و بدین ترتیب، در آخرین بهمن قرن حاضر از بزرگترین حماسه ایرانیان تجلیل شد.

*خبرنگار دانش آموز پانا بهار طبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار