مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

شهیدان گوهرگران‌بهای جامعه هستند

شهرری (پانا)- به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری با همراهی معاونین و دانش‌آموزان، به دیدار خانواده شهید معزز ایوب رمضانی رفتند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان گوهرگران‌بهای جامعه هستند

نرجس نیک‌پور مهربانی، مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: شهید کسی است که نگرش عمیق او به زندگی دنیا باعث شد که از همه تعلقات مادی دل بکند و از آن‌ها رها شود، شهید کسی است که مقصد را در کوچ دید و از ویرانی لانه‌اش نهراسید، شهید یعنی عاشق حقیقی، یعنی خود را ندیدن و تنها خدا را دیدن.

او در اشاره به یکی از خاطرات مادر این شهید والا‌مقام اظهار کرد: مادر شهید رمضانی هم خودشان یک مبارز بودند که به پخش اعلامیه‌های امام راحل با همراهی برادرشان می‌پرداختند و در تمام تظاهرات ها شرکت می‌کردند که حتی یک بار تا مرز دستگیری هم پیش رفتند و افزود: عده کمی هستند که به این مرحله از معرفت می‌رسند، همانانی که گوهر معرفت الهی را شناختند، همانانی که مشتاق پرواز هستند و شرط اول پرواز را دل کندن از زمین می‌دانند، حلاج بودند و انا‌الحق گفتند وعشق، مایه شهادتشان شد.

نیک‌پور مهربانی با اشاره به اینکه شهدا گوهر‌ گرانبهایی برای‌ما هستند، عنوان کرد: اینها مردانی هستند که برای دنیا آفریده نشده‌اند و به همین جهت است که دنیا نتوانست آن‌ها را فریب دهد.

مدیر این واحد آموزشی عنوان کرد: شهید یک حقیقت همیشه زنده است و راه او امتداد دارد و برای ما زندگی می‌سازد، شهیدان ما را ترک نکرده‌اند، بلکه یاد و خاطرشان در کل هستی جاری است.

شهید ایوب رمضانی از نوجوانان محله دولت‌آباد شهرری در دوازدهم فروردین‌ماه سال ١٣۴٨، در صومعه‌سرا پا به عرصه هستی نهاد. این شهید گرانقدر سرانجام در بیست و ششم دی‌ماه سال ١٣۶۵ در سن هفده سـالگی و در عملیات کربلای پنج درمنطقه شلمچه دعوت حق را لبیک گفت.

لازم به ذکر است، مدیر و معاونین دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری همراه با خواهر این شهید والا مقام برای تجدید پیمان بر سر مزار شهیدان گمنام حاضر شدند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار