با وجود محدودیت هاى کرونا، دانش آموزان در عرصه های مختلف خوش درخشیدند

تهران (پانا)- امسال با وجود تمام محدودیت ها و موانع ناشی از بحران فراگیر کرونا، مسابقات قرآن و عترت و نماز با استقبال گسترده مواجه شد و از سطح کیفی مناسبی برخوردار بود و رقابت بین متسابقین بسیار نزدیک بود.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
با وجود محدودیت هاى کرونا، دانش آموزان در عرصه های مختلف خوش درخشیدند

روح اله خاکسار کارشناس قرآن و عترت و نماز منطقه ۱۵ گفت: مسابقات آوایی قرآن و عترت و نماز (بخش اذان) همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مجازی در قالب کلیپ های تصویری با حضور گسترده دانش آموزان پسر این منطقه در مقطع ابتدایی و متوسطه برگزار شد.
خاکسار ادامه داد: شیوه نامه برگزاری این دوره از مسابقات از مهرماه امسال به همراه محتوا و نحوه برگزاری و چگونگی ارسال آثار و... برای مدارس ارسال شده و در جلسات وبینار، همکاران توجیه شده اند.
سپس خاکسار در خصوص داوری عنوان کرد: هر رشته، داور تخصصی خود را داری به طوری که معمولا دو داور همزمان باهم یک فرم را داوری می کنند و در بعضی رشته ها داوران به صورت انفرادی داوری خود را انجام می دهند و داور دیگری در پایان، نظرات و فرم های داوری را جمع بندی و نظر نهایی را بیان می کند و نفرات اول تا سوم هر رشته به تفکیک مشخص می شوند.
سپس محمدصادق نوری تبار مسئول سازمان دانش آموزی و داور این دوره از مسابقات گفت: امسال با وجود تمام محدودیت ها و مشکلات و موانع ناشی از بحران فراگیر کرونا، این مسابقات با استقبال گسترده و از سطح کیفی مناسبی برخوردار بود و رقابت بین متسابقین بسیار نزدیک بود.
نوری تبار در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت دانش آموزان در عرصه های مختلف زندگی عنوان کرد: با تلاش هایی که در حوزه سلامت انجام شده، ان شاءالله به زودی از بحران کرونا هم خارج خواهیم شد و اوضاع به حالت مناسبی برمی‌گردد که البته باید پیش تر، تدابیری برای دوران پسا کرونا اندیشید.

*خبرنگار دانش آموز محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار