ندای الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز شد

تهران (پانا)- مردم شهرهای سراسر کشور در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن، ساعت ۲۱ با حضور روی بام‌های منازل، ندای الله اکبر سر دادند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ندای الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز شد

ساعت ۲۱ سه‌شنبه ۲۱ بهمن، مردم انقلابی برای ادای دین به انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور بر بام منازل، ندای الله اکبر سر دادند.

در همین راستا مردم پایتخت نیز از ساعت ۲۱ در کنار نورافشانی آسمان شهر، با مشت های گره کرده، ندای الله اکبر سر دادند. این در حالی است که در دیگر شهرها نیز مردم انقلابی، با ندای الله اکبر، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

همچنین دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در جشن پیروزی انقلاب که در روز ۲۲ بهمن امسال به‌صورت مجازی و خودرویی برگزار می‌شود، بر لزوم حرکت همگان در مسیر بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، فردا چهارشنبه مردم با به حرکت درآوردن خودروهای خود، راهپیمایی ۲۲ بهمن را به شکلی متفاوت برگزار خواهند کرد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا ضمن توصیه‌هایی به هموطنان برای شرکت در نخستین تجربه راهپیمایی ۲۲ بهمن با وسائل نقلیه، از هموطنان خواست؛ حتماً در مسیرهای اعلام شده تردد کنند.

سرهنگ "عین الله جهانی" افزود: مسیرها از طریق صدا وسیما و خبرگزاری ها اعلام شده؛ بنابر این خودروها، موتورسیکلت‌ها و دوچرخه ها صرفاً از این مسیرها حرکت کنند.
وی ادامه داد: هنگام ورود به مسیرهای تعیین شده، ضروری است رانندگان وسائل نقلیه با رعایت نظم و انضباط ترافیکی و با آرامش کامل و همچنین رعایت حق تقدم و سایر قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیرها حرکت کنند.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،۲۲ بهمن امسال مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رژه خودرویی و موتوری برپا می‌شود و مسیرهای راهپیمایی ۱۲ گانه در تهران نیز به این امر اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار