توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های راهبردی معاونت پرورشی و تربیت بدنی در آموزش و پرورش است

تهران (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 تهران، لازمه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بین دانش آموزان را آشنایی آن ها با ویژگی ها و سبک زندگی شهیدان دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های راهبردی معاونت پرورشی و تربیت بدنی در آموزش و پرورش است

دیدار با خانواده معزز و معظم شهید سرهنگ علیزاده، با حضور طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷، جلال خسروی، مدیر مدرسه شاهد شهید تهرانی مقدم و کادر اجرایی آن مدرسه انجام گرفت. این دیدار به همت مدرسه شهید تهرانی مقدم در محل منزل آن شهید والامقام برگزار شد.

پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 تهران، ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند برگزار کنندگان این مراسم معنوی و تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانقدر میهن اسلامی عزیز در عرصه های مختلف ایثار، مقاومت و شهادت و خانواده های معظم و معزز آن ها گفت: حضور در کنار خانواده های شهدا و مراسمات این چنینی از توفیقات خداوند متعال برای ما است که خدا را به جهت این مهم شاکریم.

وی در ادامه افزود: شهدا دارای ویژگی های اخلاقی و سبک زندگی ویژه ای بوده اند که توسط خداوند متعال برگزیده شده اند و حال وظیفه ما در آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان عزیز با این ویژگی ها و سبک زندگی پسندیده شهدای عزیز است تا بدینوسیله دانش آموزان را کمک کنیم تا الگوی صحیح برای زندگی خود انتخاب کنند و بدین طریق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را در بین دانش آموزان ترویج دهیم و در حال حاضر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت از برنامه های راهبردی معاونت پرورشی و تربیت بدنی در آموزش و پرورش است.

خسروی، مدیر مدرسه شاهد تهرانی مقدم نیز ضمن ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده های محترم شهدا را از برنامه های مستمر در مدارس شاهد خواند.

در پایان با اهدای هدایا از همسر و فرزندان عزیز شهید سرهنگ علیزاده تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار