معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

جلوگیری از آموزش های یک سویه، اولویت اول مدیران مدارس است

بهارستان یک(پانا)- در شرایط فعلی که آموزش‌ها به صورت مجازی است و قطعا" سخت‌تر از آموزش حضوری است، باید بتوانیم نحوه صحیح آموزش‌ها را به خانواده‌ها و دانش‌آموزان منتقل کنیم.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از آموزش های یک سویه، اولویت اول مدیران مدارس است

بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست تخصصی مدیران متوسطه دوم آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن عرض تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زحمات شما فرهنگیان که در خط مقدم آموزش هستید، کمتر از زحمات کادر درمان که در حفظ سلامت هم‌نوعان خودمان می‌کوشند، نیست.

او در خصوص نحوه انتقال آموزش‌ها به خانواده‌ها و دانش‌آموزان گفت: در شرایط فعلی که آموزش‌ها به صورت مجازی است و قطعا" سخت‌تر از آموزش حضوری است، باید بتوانیم نحوه صحیح آموزش‌ها را به خانواده‌ها و دانش‌آموزان منتقل کنیم تا مبادا روزی والدینی به دلیل این که نحوه آموزش را به طور صحیح متوجه نشده‌اند، ناراضی باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: باید در تلاش باشیم آموزش یک سویه نباشد و هیچ دانش‌آموزی از آموزش محروم نباشد. اگر دانش‌آموزی فقط در حال استفاده از تلویزیون و یا فقط از بسته های آموزشی باشد، آنگاه آموزش یک‌سویه است و همچین موضوعی برای آموزش و پرورش خوشایند نیست.

هاشمی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا دانش‌آموزان محروم از تحصیل را بررسی کنیم و شرایط آموزش را برای آنها مهیا کنیم و همه دانش‌آموزان بتوانند با کمک آموزگار خود، از آموزش دوسویه بهره‌مند شوند.

او همچنین او به اهمیت ویژه پایه دوازدهم اشاره کرد و گفت: برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم در جهت برگزاری آزمون نهایی و کنکور سراسری باید به کمک اولیا آنان و مشاوران مدارس، نگاه ویژه‌ای داشته‌باشیم.

در این نشست تخصصی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به موضوعاتی از جمله، نحوه انتقال آموزش‌ به خانواده‌ها و دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای‌مطالعاتی، گسترش و توسعه هنرستان‌ها، مجهز کردن هنرستان‌ها، هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم، نحوه برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری پایه دوازدهم مطالبی را بیان کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار