مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان شیروان:

زندگی شهدای انقلاب اسلامی، درس های زیادی برای همه ما دارد

شیروان(پانا)- مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای شیروان در جمع نمازگزاران مسجد سیدالشهدای این شهرستان به برخی از خروجی های انقلاب اسلامی ایران اشاره نمود.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زندگی شهدای انقلاب اسلامی، درس های زیادی برای همه ما دارد

به گزارش پانا ، حجت الاسلام جواد خوش بیان گفت: انقلاب اسلامی برکت و دست آوردهای زیادی داشت که یکی از آن ها، برپایی مراسم اعیاد و شهادت ائمه اطهار (ع) است که قبل از انقلاب این امکان وجود نداشت و اگر هم داشت خیلی مختصر بود.

وی با بیان اینکه، اگر جوان هایی که از خون خود برای ریختن در پای انقلاب اسلامی گذشتند نبودند، الان ما نمی توانستیم به این راحتی در این محفل بنشینیم افزود: نمونه‌های این جوانان، شهدای مدافع حرم، دهه های شصت و هفتاد هستند که شاخص ترین آن ها شهید محسن حججی است که نه انقلاب و نه جنگ تحمیلی را درک کرده بود.

خوش بیان یادی از مادران شهدا کرد و گفت: بیشترین زحمت و دستاوردها را که در انقلاب اسلامی و جامعه داریم از مادران است که می توانند کانون خانواده را گرم نگه داشته و فرزندان خوبی را برای جامعه تربیت کنند.

وی خطاب به جوانان گفت: اگر می خواهیم در دنیا و آخرت، عاقبت بخیر شوید احترام به پدر و مادر و نماز اول وقت را که در تمام وصیت نامه های شهدا به آن ها، سفارش های زیادی شده است عمل کنیم و دعای والدین به ویژه مادران قطعاً به اجابت می رسد چون مقام آن ها نزد خداوند مقام بسیار بالایی است.

مدیر فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان شیروان گفت: شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی هم، همان دستور حضرت زهرا(س) را در زندگی خود اجرایی کرد و ایشان با توجه به اینکه بیشتر دوران زندگی اش را در جنگ سپری نمود و برای بسیاری از مردم ناشناخته بود، اما وقتی خدا بخواهد او را برای همه دنیا عزیز می کند.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان امیر محمد تَرمیشی، مداحی مداح اهل بیت(ع) کربلایی علی اسماعیلی، اجرای گروه سرود نوجوانان مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) علی امیرزاده، محمد مهدی باقری، علی حجی زاده، مصطفی رشید، محمد جواد صفایی، محمد حسین کیوان، محمدرضا محمدی، خیر مقدم توسط مجید نیکوئیان، جانباز جنگ تحمیلی، مسئول هیات امناء و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد، اهدای هدایا به فعّالان قرآن، نماز و مسجد در بخش نونهالان و نوجوانان محمّد سبحان ابراهیم زاده، محمّد صالح ابراهیم زاده، ستایش بیابانی، سجّاد بیابانی، محمّد حسین دهقان، محمّد مهدی رستمی، امیر رضا رضاییان، رضا رحیمیان، احسان رنجبر، متین سلیمی، محمّد صدرا سلیمی، محمّد طاها سلیمی، امیر حسین عباسی، محمّد مهدی علوی راد، محمّد فرهادی، محمّد مهدی نگهبان، نیما نوروزپور و پذیرایی بسته بندی شده از دیگر برنامه های این محفل بود.

در این مراسم حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه، عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه ناحیه، احمد صف آرا امام جماعت مسجد، اعضای هیئت امناء و بسیجیان پایگاه های مقاومت برادران و خواهران حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار