دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری:

مردم پاسخ قاطع به آمریکای تروریست و اسراییل کودک‌کش می‌دهند

تهران (پانا)-دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تاکید کرد مردم ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته پاسخ قاطعی به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان انقلاب، آمریکای تروریست و اسراییل کودک‌کش می‌دهند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

صفی الله رمضانخانی در پیام خود به فرا رسیدن ایام الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که جمهوری اسلامی ایران و مردم سرافراز ایران اسلامی در سال‌های گذشته مقابل فشارهای استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل ایستادگی کرده و در همه صحنه‌های دیپلماسی و تحریم بر آمریکای تروریست پیروز شد.

دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری افزود: امروز جوانان غیور و سرافراز کشورمان با تاسی از مفاهیم و آموزه‌های عالی و مقدس انقلاب اسلامی آمادگی دفاع و ایستادگی کامل برای دستیابی به همه آرمان‌های نظام مقدس اسلامی را دارند.

رمضانخانی با تبریک ایام الله دهه فجر و ۴۲ بهمن جاویدان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به محضر مرجعیت عالیه شیعه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره پیر جماران حضرت امام (ره) و همه فجر آفرینان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم به ویژه رهبر محور مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، قهرمان نیم قرن گذشته را گرامی داشت.

جانشین کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در این پیام خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در گرامیداشت دهه فجر و امسال در فضای مجازی به دلیل ویروس منحوس کرونا، یاد و خاطره فجر آفرینان را زنده نگه‌داشته و پاسخ قاطعی به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان انقلاب، آمریکای تروریست و اسراییل کودک کش بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار