تولید برنامه فصل رویش در گناباد

گناباد (پانا)- ویژه برنامه فصل رویش کاری از حوزه پرورشی مدیریت آموزش و پرورش گناباد منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید برنامه فصل رویش در گناباد

ویژه برنامه فصل رویش ویژه ایام الله فجر انقلاب در حوزه پرورشی آموزش و پرورش گناباد تولید شد .

مدیر آموزش و پرورش گناباد در این برنامه افزود: یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی عدالت محوری است که در آموزش-و پرورش نیز در این راستا حرکت کرده ایم.

حسین احمدی افزود: حوزه تعلیم و تربیت در ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رشد بالایی در تربیت اسلامی و تفکرات دینی دانش اموزان داشته که توامان با آن شاهد موفقیت فرزندانمان در عرصه های آموزشی و پرورشی هستیم .

احمدی افزود: برنامه زیبای فصل رویش که با اهتمام معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل در شهرستانهای منتخب ضبط و پخش می شود اثرات زیادی بر یادآوری دوران انقلاب بر دانش آموزان دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی گناباد نیز بیان کرد: پس از اجرای پراستقبال زیارت مجازی دانش آموزان گناباد در صحن حرم رضوی، فصل رویش برنامه ای باشکوه در راستای معرفی برنامه های این حوزه در راستای اهداف انقلاب اسلامی در این معاونت تهیه و اجرا شد.

مجید فدوی افزود: در این برنامه که دانش آموزان پیشتاز گنابادی حضوری پررونق داشتند اجرای دکلمه انقلاب ،گزارش ویژه با انقلابیون گنابادی ،مصاحبه با عکاس انقلاب و... از برنامه های این کار بود.

این برنامه به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسی فرهنگی و هنری، سازمان دانش آموزی و کانون های فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی و نرگس شهرستان گناباد با حضور نماینده تشکل های دانش آموزی سارا رستمی از دبیرستان فرزانگان دوره دوم ضبط و در کانال معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش منتشر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار