مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۳:

دهه فجر فرصت ویژه‌ای برای انتقال مفاهیم اصلی انقلاب به نسل‌های جدید است

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۳ در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از  تجدید میثاق با شهدای انقلابی و دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌های متنوع منطقه در رابطه با یاوران انقلاب و روز مادر سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر فرصت ویژه‌ای برای انتقال مفاهیم اصلی انقلاب به نسل‌های جدید است

فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ با اشاره به اهمیت معرفی انقلاب به دانش آموزان د رگفت و گو با پانا گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین دستاوردهای مردمی و وحدت ملت ایران است و همه پژوهشگران و تاریخ نویسان جهان، این انقلاب و پیروزی آن را بی نظیر و تکرار نشدنی می دانند.
وی خاطر نشان کرد: برای معرفی انقلاب اسلامی و دستاورد های بیشمار این انقلاب شکوهمند به فرزندانمان و دانش آموزان امروز، برگزاری با شکوه مراسم ۲۲ بهمن و یادمان پیروزی انقلاب اسلامی بسیار ضروری و مهم است و این دهه فرصت ویژه ای برای محکم‌تر کردن پایه‌های انقلاب اسلامی و معرفی حوادث آن دوران به بچه ها و انتقال مفاهیم اصلی انقلاب به نسل های جدید است.
طالبی افزود: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی این ایام فرخنده جهت تجدید میثاق با شهدای انقلابی و دفاع مقدس و سردار شهدا شهید حاج قاسم سلیمانی و خانواده های آنان، مراسمی به نام یاوران انقلاب و با شعار "انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار" در آموزش و پرورش منطقه ۱۳ برگزار شد.
وی گفت: به دلیل شرایط موجود و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس بیشتر برنامه های سازمان دانش آموزی به صورت مجازی در شبکه اموزشی شاد برگزار شد که در این میان اجرای پویش بوسه بر بهشت و یک روز به جای مادر به مناسبت مصادف شدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و ایام دهه فجر بسیار مورد استقبال دانش آموزان و خانواده ها قرار گرفت.
او اظهار کرد: در راستای بزرگداشت دهه فجر فعالیت های مختلف و متنوعی توسط دانش آموزان در قالب کلیپ، عکس، اجرای سرودهای انقلابی به صورت لب خوانی در منزل، نقاشی و خاطره گویی توسط مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها انجام و نمایشگاه مجازی از آثار دانش آموازان در شبکه شاد برگزار شد.
طالبی ضمن تقدیر و تشکر از مدارس فعالی که در این ایام در اکثر مسابقات شرکت فعال داشتند گفت: در پایان دهه فجر پس از بررسی محتواهای ارسال شده، از بین آثار برتر به قید قرعه برای دانش آموزان مقاطع مختلف از طرف علی امیری، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳ جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار