بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت یوم الله 22 بهمن

اردبیل(پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اداره کل  آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت یوم الله 22 بهمن

متن بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل بدین شرح است:

باسمه‌تعالی

پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و در ادامه آن هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ‌ساز در کشور عزیزمان و منطقه شده است. بیست‌ و دوم بهمن ماه، یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است که ضمن کوتاه نمودن دست مستکبران از دامان ملت ایران، نظامی جدید با دیدگاه‌های برخاسته از اسلام عزیز به میدان آورد که طنین آرمان‌هایش امروز در تمام کشورهای اسلامی شنیده می‌شود.

دهه‌ی فجر ایام فرخنده‌ای است که حق بر باطل و حزب خدا بر طاغوت و طاغوتیان پیروز شد و این پیروزی طلوع خورشید استقلال و آزادی بر کشور و انفجار نور بود؛ روزی که دست بیگانگان و در رأس آنها آمریکا از ایران بریده شد و نسیم اسلام و آزادی وزیدن گرفت؛ نوای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر وطن طنین‌انداز شد و از آن سال تاکنون همه ساله ایرانیان این روز را گرامی می‌دارند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) تجدید بیعت می‌کنند. ایران اسلامی 42 سال است که سرافرازانه به حرکت تکاملی خود ادامه می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران در آستانه 43 سالگی از حیات سیاسی خود و با هدایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و با حرکت در مسیر گام دوم انقلاب، بیش از گذشته به آینده امیدوار است و با بهره‌گیری از تجربیات گذشتگان، به ایرانی توسعه یافته در تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌اندیشد و با گذشت 42 سال از وقوع معجزه قرن، گفتمان مقتدر و منحصر به فرد انقلاب اسلامی که بر مبنای اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام عزیز و با شاخصه‌ی «دفاع از مظلوم» و «ستیز با ظالم» در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است؛ به رغم توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، با عنایات حضرت حق سازماندهی، انسجام و اقتدار جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.

بر این اساس ما اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل(ره) و شهدای والا مقام انقلاب و شهید بزرگوار امت اسلامی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تاکید می‌نمائیم که ملت ایران یوم الله 22 بهمن را فرصتی مبارک برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام و شهدا، بیعت دوباره با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نمایش توانمندی‌های سرشار خود قلمداد می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال به دلیل شرایط کرونایی براساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به صورت موتوری و خودروئی در شهرستان اردبیل و سایر شهرستان‌های تابعه استان به شکل باشکوه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار