نمایش انسجام تشکیلاتی پیشتازان کهگیلویه وبویراحمد در همایش یاوران انقلاب

یاسوج (پانا) - پیشتازان دختر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در همایش یاوران انقلاب ضمن به نمایش گذاشتن منش‌های تشکیلاتی، برنامه‌هایی از جمله حاملان قرآن، گارد پرچم، سرود، تشویق‌های سازمانی، میثاق سازمانی و پازل تمثال شهید سلیمانی را به اجرا درآوردند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایش انسجام تشکیلاتی پیشتازان کهگیلویه وبویراحمد در همایش یاوران انقلاب

مدیر سازمان دانش آموزی در این همایش که با موضوع سپاس سردار و رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل محدود در سالن پوریای ولی مرکز شهر یاسوج برگزار شد، عنوان کرد: سازمان دانش آموزی همه ساله و در ایام دهه فجر اقدام به برگزاری سلسله همایش های یاوران انقلاب با هدف گرامیداشت این رویداد بزرگ و به نمایش گذاشتن توانمندی ها، نظم وانسجام تشکیلاتی می کند.

سید نظام مرادی گفت: این سازمان با آموزش سبک مهارت‌های زندگی و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان آنها را برای آینده‌ای روشن آماده خواهد ساخت.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اظهار کرد: تشکل پیشتازان با تمرکز بر کار تیمی و گروهی،همدلی، همفکری و عشق به وطن و تقویت هویت ملی پیوسته برای تحقق آرمان های انقلاب در تلاش است.

مرادی افزود: یکی از اهداف همایش یاوران انقلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بود و ما امسال دومین یادواره مکتب تربیتی این شهید را برگزار کردیم.

مرادی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز جهت نظم باشکوهی که در اجرای همایش داشتند تشکر کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و ضرورت مقابله با شیوع کرونا اغلب برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی سازمان به درون خانه ها و خانواده ها و در بستر شبکه شاد سوق داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار