محسنی نسب در مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز مطرح کرد:

نقش شهدای فرهنگی و دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بود

تهران (پانا) - زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای فرهنگی و دانش آموز که نقش مهم و بی بدیلی در شکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند در ترویج فرهنگ ایثار در بین نسل جوان تاثیر فراوانی دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش شهدای فرهنگی و دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بود

علی اکبر محسنی نسب مدیر منطقه9 آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در یادواره گرامیداشت شهدای دانش آموز گفت: با تأکید بر اینکه دانش آموزان امروز، میراث‌داران دانش آموزانی هستند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس به جای عافیت طلبی، در صحنه جهاد حاضر شدند و سختی مقاومت در برابر بیگانه را به جان خریدند، حفظ اقتدار نظام اسلامی را در گرو تسلط بر دانش‌های نوین دانست و افزود: کشور در آینده به متخصصانی نیاز دارند که با درک درست از موقعیت کشور، منطقه و جهان، با روحیات انقلابی، مخلطانه به کشور خدمت کنند.

وی افزود: شهدای انقلاب در عمل مظهر عینی اقتدار نظام و ایران اسلامی هستند و حرکت در مسیر آنها موجب شکست توطئه های فرهنگی استکبار جهانی می شود.

محسنی نسب خاطرنشان کرد: شهداء از زندگی راحت، خانواده و فرزندان خود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم و همگان به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان باید برای زنده نگه داشتن خاطره شهیدان از هیچ کوششی دریغ نکنیم چرا که عزت و اقتدار کشور را مدیون ایثار شهیدان هستیم.

مدیر منطقه9 آموزش و پرورش گفت: اگر شهدای گرانقدر خون های پاک و مقدسشان را تقدیم این انقلاب نمی کردند به یقین امروز شاهد حاکمیت نظام جمهوری اسلامی، اقتدار، بالندگی و توسعه در کشور نبودیم.

وی گفت: در عصر حاضر وظیفه ما و دانش آموزان است که با گام برداشتن در مسیر خودباوری و شکوه علمی ایران اسلامی، دین خود را به کشور و نظام اسلامی و شهدا ادا کنیم.

محسنی نسب افزود: دانش آموزان و جوانان ایران اسلامی امروز نیزهمچون دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس لازم است با همان روحیه جهادی در سنگرعلم و دانش فعالیت کنند و کشور را به قله های رفیع پیشرفت و توسعه برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار