انتخاب دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم آسیب های اجتماعی

اسلامشهر (پانا) - توانایی تصمیم‌گیری، حل مساله، تفکر خلاق، تفکر نقادانه، رویارویی با هیجان‌ها، توانایی رویارویی با استرس‌ها و... از مهارت‌هایی است که در مراکز تحقیقاتی آسیب‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم آسیب های اجتماعی

حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سخنانی، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر، در این رابطه اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های امروز جامعه ایرانی فراوانی و افزایش بروز آسیب‌های اجتماعی است که ابعاد دیگری در جنبه‌های روانی و فرهنگی را به خود معطوف داشته و مقوله آسیب‌های اجتماعی در سال‌های اخیر تبدیل به موضوعی مهم در عرصه سیاستگذاری اجتماعی شده است.

او افزود: با توجه به پتانسیل بالای علمی و تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در زمینه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری این واحد دانشگاهی از نیروهای مجرب در این زمینه، واحد اسلامشهر به عنوان دبیرخانه کنسرسیوم آسیب های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

زارعی به اهداف تشکیل کنسرسیوم‌ها در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در هم افزایی برای پروژه‌های ملی راهبردی و انطباق طرح‌های تحقیقاتی با نیازهای اصلی کشور، کنسرسیوم‌هادر دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت که کنسرسیوم آسیب‌های اجتماعی یکی از آنها است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهرخاطرنشان کرد: تشکیل شبکه مراکز علمی و تحقیقاتی فعال در حوزه‌های مرتبط با یکدیگر در قالب کنسرسیوم می‌تواند با هماهنگی، برنامه‌ریزی و اشتراک‌گذاری توان علمی، باعث هم‌افزایی، رشد و شتاب هرچه بیشتر در مسیر رفع نیازهای تحقیقاتی جامعه شود.

زارعی خاطرنشان کرد: توانایی تصمیم‌گیری، حل مساله، تفکر خلاق، تفکر نقادانه، رویارویی با هیجان‌ها، توانایی رویارویی با استرس‌ها و... از مهارت‌هایی است که در مراکز تحقیقاتی آسیب‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار