رونمایی از ۵۰ دستاورد هسته‌ای در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

تهران (پانا) - رئیس سازمان انرژی اتمی از رونمایی از ۵۰ دستاورد اقتدار آفرین در روز ملی فناوری هسته‌ای ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از ۵۰ دستاورد هسته‌ای در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، علی اکبر صالحی در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه دائمی صنعت هسته‌ای کشور گفت: در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ مصادف با روز ملی فناوری هسته‌ای بیش از ۵۰ دستاورد اقتدارآفرین و ممیزی شده رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به گمنامی دانشمندان هسته‌ای کشور تاکید کرد: عزیزان و فرزندان این ملت بزرگوار در مجموعه سازمان انرژی اتمی نهایت تلاششان را در پیشبرد و توسعه همه جانبه صنعت هسته‌ای به‌کار گرفته‌اند و شما آثار آن را در اقدامات سازمان در تولید مجدد سوخت هسته‌ای ۲۰ درصد شاهد بودید.این اقدام بزرگ با آمادگی مدیران و متخصصان خدوم انرژی اتمی طی ۱۲ ساعت راه اندازی شد.

صالحی یادآور شد: هم اکنون در سازمان انرژی اتمی بین زمان ارائه ایده، طرح و محصول بر حسب هدفگذاری صورت گرفته فاصله چندانی نیست. به طوری که متخصصین صنعت هسته‌ای با سرعت، استانداردسازی و اجرا بر فعالیت‌ها اشراف دارند و در کمترین زمان نیازمندی‌هایشان را تامین می‌کنند.

وی اضافه کرد: این امر حاکی از تسلط، مهارت و تلاش متخصصین صنعت هسته‌ای است که با تمام وجود و پویایی فعالیت‌های خودشان را دنبال می‌کنند.

معاون رییس جمهوری همچنین گفت: در راستای عمل به منویات و تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری و بر اساس آموزه‌های بلند قرآنی، دینی و ملی، درخصوص پیوند میان دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور با صنعت هسته‌ای، از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ سازمان انرژی اتمی ۳۱۳ قرارداد تحقیقاتی، اجرایی و عملیاتی را با بیش از ۶۰ دانشگاه و مرکز علمی کشور اجرایی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار