آثار ارسالی به دبیرخانه « هنر زنده است » از مرز 2800 اثر گذشت

تهران (پانا) - دبیرخانه جشنواره «هنر زنده است» تعداد آثار رسیده را در تمامی بخش‌ها را 2805اثر اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آثار ارسالی به دبیرخانه « هنر زنده است » از مرز 2800 اثر گذشت

با اتمام مهلت ارسال آثار، تعداد 65هزار بازدید ازپورتال سایت جشنواره"هنر زنده است" ثبت شد و بالغ بر ۲۸۰۰ اثر در چهار بخش مختلف به دبیرخانه جشنواره رسید.
به گزارش روابط عمومی جشنواره "هنر زنده است"، این آثار در بخش‌های فیلم،تئاتر،موسیقی و دیجیتال آرت به جشنواره ارسال شده است که در این میان بخش دیجیتال آرت با یک هزار و 76 اثر بیشترین تعداد آثار رسیده را به خود اختصاص داد.
در بخش تئاتر 596 اثر رسید که بخش صحنه ای252، مونولوگ 166، نمایش رادیویی34 ،عروسکی 31 ،نمایش آیینی و سنتی31 ،خیابانی 26 ،پرفورمنس 22 اثر،نمایش موزیکال 11 ،کمدی مکتب اصفهان 9،پانتومیم8 و تعزیه 7 اثر را از آن خود کرد.
در بخش دیجیتال آرت 1076 اثر به جشنواره رسید که در این بخش عکس موبایلی522، ویدئو آرت ١۵٠ ،فیلم موبایلی١٣١،نقاشی دیجیتال ٩٣،موزیک ویدئو٧٨،مالتی‌مدیا٣۴،موشن گرافیک٢٧ ،دیجیتال مدلینگ١٨ ،انیمیشن کامپیوتری١۴ و وب سریز٩ اثر را از آن خود کرد.
در بخش فیلم نیز 845 اثر رسیده که فیلم بلند داستانی52 ، کوتاه داستانی۵۹۸، انیمشن۵۰ و مستند۱۴۵ ثبت شده است و در بخش موسیقی نیز 230 اثر در سایت جشنواره بارگذاری شده است.
لازم به ذکرست که تعدادی از آثاری که برای جشنواره تولید می شود،تا ۲۰ بهمن ماه مهلت دارند که فایل مورد نظر را در هر بخش بارگذاری کنند و تنها آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که تا ۱۵ بهمن ماه در سایت جشنواره ثبت نام کرده باشند.
جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره‌ها پذیرای تولیدات متنوع هنرمندان جوان کشور - در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشرشده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
نخستین دوره جشنواره آنلاین "هنر زنده است" را مؤسسه فرهنگی هنری "برداشت آخر" و مجموعه فرهنگی هنری "مربع ۱۱" برگزار می‌کنند و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب یکی از حامیان این جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار