اجرای بیش از یکصد پروژه عمرانی در آموزش و پرورش خلیل آباد طی دو سال گذشته

خلیل آباد(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد از اجرای بیش از یکصد پروژه عمرانی در آموزش و پرورش شهرستان طی دو سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از یکصد پروژه عمرانی در آموزش و پرورش خلیل آباد طی دو سال گذشته

صادق صدیقی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با پانا به تشریح فعالیت های عمرانی این معاونت در دو سال گذشته پرداخت.

صدیقی عنوان کرد: براساس آمار اعلامی میانگین فضای استاندارد شهرستان پایین تر از میانگین کشوری بوده است که تمام تلاش خودمان را در دوسال گذشته به کارگرفته ایم تا این کمبود جبران شود و فضای استاندارد در شأن دانش آموزان، معلمان و شهروندان شهرستان داشته باشیم که اجرای بیش از یکصد پروژه عمرانی گواه خوبی برای تحقق این موضوع است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: علاوه بر ساخت فضاهای آموزشی در حوزه تجهیزات آموزشی نیز قدم هایی برداشته ایم که اعتبار شش میلیارد ریالی هنرستان ها جهت تأمین تجهیزات آموزشی بخشی از این موضوع است.

صدیقی بیان کرد: حمایت خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس باعث رقم خوردن این برنامه های زیبا بوده است، همچنین تلاش کرده ایم علاوه بر جذب حمایت خیرین شهرستان از مؤسسات و خیرین خارج از استان نیز استفاده کنیم که مؤسسه پویا (همیاران فرهنگ و هنر) و مؤسسه مهرگیتی از جمله آن هاست.

صدیقی با بیان تشکر مجدد از خیرین شهرستان گفت: در بسیاری از پروژه ها خیرین از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس جلوتر هستند و باتوجه به اعتمادی که به تیم مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان دارند برای انجام این پروژه ها پیش قدم می شوند که 12هزار متر مربع زمین اهدایی به خوبی بیانگر این اعتماد است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد مطرح کرد: 133 کلاس آموزشی در این مدت دو سال ساخته شده که تعداد قابل توجهی از آن ها تحویل مدیران مدارس داده شده است و درصدد هستیم تعداد باقی مانده را با جذب اعتبار تا پایان شهریورماه تکمیل کنیم.

مبینا اقبالی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار