سید مجتبی هاشمی:

تکریم فعالان عرصه تربیت و نخبگان فرهنگی از اولویت‌های مهم معاونت پرورشی و فرهنگی است

تهران (پانا) - جلسه شورای پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با موضوع گرامیداشت هشتم اسفند؛ سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم فعالان عرصه تربیت و نخبگان فرهنگی از اولویت‌های مهم معاونت پرورشی و فرهنگی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این جلسه، سید مجتبی هاشمی در سخنانی ضمن تأکید بر نقش مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران مدارس در شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان که منتج به پویایی و تأثیرگذاری دستگاه تعلیم و تربیت می‌شود، اظهارکرد: تکریم همکارانی که در راستای اهداف تربیتی جامعه تلاش می نمایند یکی از اولویت‌های مهم سازمانی می‌باشد تا با قدردانی از این همکاران ارجمند، زمینه بروز و ظهور توانمندی‌های آنان را فراهم نماییم.

او در ادامه برنامه‌ریزی مطلوب برای گرامیداشت هشتم اسفند،سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را کار تیمی و مشارکتی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در راستای ارتقاء جایگاه مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران عنوان نمود و بر ارزیابی عملکرد مناطق و معرفی برگزیدگان، شناسایی و تجلیل نخبگان فرهنگی، تکریم خانواده معظم شهدای امورتربیتی و... تأکید کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این هفته با اهدای لوح تقدیر وزیر محترم، معاونپرورشی و فرهنگی وزیر و مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ازتلاش‌های مربیان، معاونین پرورشی و مشاوران مدارس، نیروهای شاغل درحوزه معاونت و سایر کارکنان مؤثر در فعالیت‌های پرورشی، تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار