مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع هنر آموزان هنرستان شریعتی:

نیشابور به عنوان دبیرخانه فضای مجازی استان انتخاب شد

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای هنر آموزان هنرستان شریعتی از اهمیت سلامت روح و روان در کنار سلامت جسم در این شرایط سخت کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نیشابور به عنوان دبیرخانه فضای مجازی استان انتخاب شد

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: به شدت اعتقاد دارم اگر آزمون های برگزار شده واقعی باشند در نتیجه مهمترین فعالیت های ما مبتنی بر اقدامات نشات گرفته از این نتایج خواهد بود.

علیرضا کلیدری افزود: آموزش و پرورش مثل هر نهاد دیگری یک سری کارکردهایی دارد، اینکه نقش معلم کجاست و چرا در حال به مخاطره افتادن است، سوالاتی است که باید برای آنها پاسخ صحیح پیدا کنیم. سلامت، فقط سلامت جسم نیست باید ببینینم سلامت روحی، روانی و معنوی دانش آموزانمان به کجا می رود. امروز معلم ما از همه خسته تر است ولی متاسفانه هرگز دیده نمی شود. امروز بدترین قضاوت ها را در مورد کار تعلیم و تربیت انجام می دهند، چون نگاه به این حوزه یک نگاه ساده لوحانه است.

وی ادامه داد: ما باید گفتمان سازی لازم را انجام دهیم و همواره پای کار تعلیم و تربیت باشیم. اگر جایگاه تعلیم و تربیت قوی شود در آینده نتایج مورد انتظار دیده خواهد شد. ما باید هر گونه مداخله ای که لازم است را انجام دهیم تا بهترین اتفاقات را برای دانش آموزان رقم بزنیم. طرح پشتیبانی نفر به نفر در دستور کار قرار گرفته است که بتوانیم به دانش آموزان ضعیف کمک کنیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نیشابور به عنوان تنها شهری است که به عنوان دبیرخانه آموزش های مجازی انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار