افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای یولا گلدی شهرستان شوط

ارومیه (پانا) - مدرسه شش کلاسه روستای یولا گلدی شهرستان شوط با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل آموزش و پرورش استان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای یولا گلدی شهرستان شوط

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مدرسه شش کلاسه روستای یولا گلدی شهرستان شوط با حضور مرتضی بانک، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، مهین منافی مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، نماینده مردم در خانه ملت و جمعی از مسوولان در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد.

این مدرسه خیرساز توسط خانواده دوستخواه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان احداث شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این خصوص اظهار کرد: 410 کلاس درس جدید همزمان با دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می رسد.

«مهین منافی» با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: استان آذربایجان غربی برای رفع معضل کمبود فضاهای آموزشی نیازمند 12هزار کلاس جدید است.

وی با بیان اینکه 2500 کلاس درس در سطح استان در حال ساخت است، افزود: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 410 کلاس درس در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول گفت: در طول سال 99، تعداد 106 پروژه در قالب 599 کلاس درس با زیربنای بیش از 78هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 243 میلیارد تومان اعتبار دولتی و 33 میلیارد و 761 میلیون تومان اعتبار جذب شده خیری به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در سال‌جاری، تعداد ۷ سالن ورزشی با زیربنای ۳۷۸۰ مترمربع افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدرسه خیرساز روستای ایل بولاغی شهرستان شوط که آماده بهره‌برداری است، بازدید کرد.

برای احداث این مدرسه، یک میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار