بحرین نامزد میزبانی از گروه ایران در انتخابی جام جهانی شد

تهران (پانا) - بحرینی‌ها قصد دارند از تیم‌های ملی ایران، عراق، هنگ کنگ و کامبوج در مسیر عبور از مرحله اول انتخابی جام جهانی میزبانی کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بحرین نامزد میزبانی از گروه ایران در انتخابی جام جهانی شد

هر چند فعلا خبر رسمی درباره تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال برای مرحله اول انتخابی جام جهانی در قاره آسیا منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد با وضعیتی که قاره کهن در شیوع کرونا ویروس دارد، باید منتظر لغو دیدارهای ماه فروردین و گرفتن تصمیمی جدی برای 4 هفته باقی مانده از رقابت‌ها ماند.

یکی از احتمالات قوی که درباره چهار هفته باقی مانده از رقابت‌ها مطرح شده، متمرکز برگزار شدن بازی‌ها در خرداد ماه است، سیستمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته و بازی‌های هر گروه قرار است در یک کشور به صورت متمرکز برگزار شود.

در همین راستا پس از اینکه فدراسیون فوتبال کامبوج اعلام کرد شرایط میزبانی از تیم‌های ملی را در دیدارهای باقی مانده ندارد، امروز رسانه‌های بحرینی خبر دادند که فدراسیون فوتبال بحرین با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال خواهان میزبانی از گروه C این رقابت‌ها شده است، گروهی که علاوه بر بحرین، تیم‌های ملی ایران، عراق، هنگ کنگ و کامبوج در آن حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار