آمار نمایش‌های آنلاین جشنواره سی و هفتم اعلام شد

تهران (پانا) - نزدیک به 24 هزار مخاطب در خانه مجازی جشنواره و 13 هزار مخاطب با خرید بلیت و تماشای آنلاین در سه پلت‌فرم‌ به تماشای آثار بخش مسابقه سی وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نشستند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آمار نمایش‌های آنلاین جشنواره سی و هفتم اعلام شد

به‌گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طی 5 روز برگزاری جشنواره سی‌و‌هفتم، درخانه مجازی جشنواره (پلت‌فرم هاشور) جمعا 15 هزار و 994 نفر به تماشای فیلم‌های کوتاه بخش بین‌الملل و 38 هزار و 859 نفر به تماشای فیلم‌های کوتاه بخش ملی نشستند.
همچنین در روز ششم و با تمدید اکران آنلاین به‌دلیل استقبال مخاطبان، در مجموع 8 هزار و 382 نفر از علاقه‌مندان فیلم‌های هر دو بخش بین‌الملل و ملی را در خانه جشنواره تماشا کردند و به این ترتیب جمعا 63 هزار و 253 بازدید آنلاین در خانه جشنواره ثبت شد.

برپایه این گزارش در ایام برگزاری جشنواره سی‌و‌هفتم، در مجموع 12 هزار و 969 نفر از علاقه‌مندان اقدام به خرید بلیت تکی و تماشای آنلاین فیلم‌های کوتاه کردند که این تعداد شامل 6 هزار و 539 نفر در پلت‌فرم «وُدیو»، 2 هزار و 863 نفر در پلت‌فرم «تیوال» و 3هزار و567 نفر در پلت‌فرم «هاشور» است.
همچنین مخاطبان در مجموع 69 بسته فیلم‌های کوتاه را شامل 40 بسته از پلت‌فرم وُدیو، 9 بسته از پلت‌فرم تیوال و 20 بسته از پلت‌فرم هاشور، خریداری کرده و تماشا کردند.

پنج فیلم پربازدید خانه مجازی جشنواره (پلت‌فرم هاشور) به‌شرح زیر است:
«شاهد» به‌کارگردانی علی عسگری / 1153 بازدید
«وضعیت اورژانسی» به‌کارگردانی مریم اسمی‌خانی / 1108 بازدید
«نوستالژیا» به‌کارگردانی دنبا کرم‌زاده / 1095 بازدید
«ترس خود را جابه‌جا می‌کند» به‌کارگردانی ایمان صالحی / 1046 بازدید
«پانیک» به‌کارگردانی مرتضی فرهادنیا / 997 بازدید

گفتنی‌است جمع کل درآمد حاصل از فروش بلیت در هر سه پلت‌فرم جشنواره سی‌و‌هفتم، مجموعاً 40 میلیون و ششصد و هشتاد و پنج هزارتومان بوده است و عواید حاصل از فروش بلیت بر اساس تعداد بلیت‌های خریداری شده جهت هر اثر به صاحب آن فیلم تعلق می‌گیرد.
جزئیات بیشتر این گزارش در بخش شفاف‌سازی وب‌سایت انجمن سینمای جوانان ایران در دسترس است.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی یکم تا ششم بهمن به صورت حضوری در پردیس سینمایی ایران مال و به‌صورت آنلاین در سامانه‌های برخط نمایش فیلم و اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار