شورای هماهنگی تبلیـغات اسلامی بـا صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

نورباران آسمان ایران اسلامی در شب 22 بهمن

تهران (پانا) - در ساعت 21 شب یوم‌الله 22 بهمن به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین 57 ، بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر کشور طنین‌انداز و همزمان کران تا کران آسمان ایران نورباران خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نورباران آسمان ایران اسلامی در شب 22 بهمن

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم

حمد و سپاس خداوند قادر متعال که نعمت بهره مندی از برکات مردمی ترین انقلاب دنیا را علی رغم تمام کارشکنی‌ها و فشارهای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مردم این سرزمین و جهان اسلام ارزانی داشت.

به اطلاع عموم مردم می‌رساند: در ساعت 21 شب یوم الله 22 بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین 57، به شکرانه چهل و دوسال بالندگی، اقتدار و استواری، بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر کشور طنین انداز و همزمان کران تا کران آسمان ایران نورباران خواهد شد.

این نورافشانی در تمام مراکز استان‌ها، 400 شهر کشور و 22 منطقه تهران انجام می‌شود.

همچنین در آستانه یوم الله 22 بهمن، ویژه برنامه «شکوه صبر و شکر» با حضور هیئت‌های مذهبی در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی و به صورت همزمان در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور در روز سه شنبه21 بهمن ماه ساعت 18:30 برگزار می‌گردد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار