در مراسمی به دستور رئیس‌جمهوری؛

واکسیناسیون ویروس کووید۱۹ در سراسر کشور آغاز شد

روحانی: شخصا برای دریافت واکسن اعلام آمادگی کرده‌ام/ مردم برای استفاده از این واکسن نباید تردیدی داشته باشند/ فرزند وزیر بهداشت اولین دریافت کننده واکسن بود

تهران (پانا) - واکسیناسیون ویروس کووید۱۹ روز سه‌شنبه و همزمان با یازدهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در بیمارستان امام خمینی(ره) و 635 بیمارستان ارجاع بیماران کرونایی در سراسر کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون ویروس کووید۱۹ در سراسر کشور آغاز شد

فرزند سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف است، اولین فردی بود که در این مراسم واکسن دریافت کرد. قرار است این طرح واکسیناسیون در ابتدا با تزریق واکسن به پرسنل ICU درگیر مدیریت بیماری کرونا اعم از کادر پزشکی و خدماتی آغاز شود و در مرحله بعد و تا اواخر بهمن، واکسیناسیون سراسری به افراد بالای ۶۵ سال و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و تا پوشش ۷۰ درصدی گروه‌های هدف ادامه یابد.

رئیس‌جمهوری در آیین آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کشور، خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: اینکه فرزند شما اولین کسی است که واکسن کرونا را در ایران دریافت می‌کند پیام روشنی برای همه مردم کشور است که همه مسئولین کشور اگر واکسنی را وارد کشور می‌کنند به آن اعتماد دارند و ما خود آغازگر استفاده از آن هستیم.

روحانی با بیان اینکه شب گذشته شخصا برای دریافت واکسن اعلام آمادگی کرده است، گفت: همه مردم بدانند که ما به کاری که انجام می‌دهیم اعتماد و اعتقاد داریم.

رئیس‌جمهوری افزود: بی‌تردید فرزند عزیزتر از جان است و شما با این انتخاب نشان دادید که مردم برای استفاده از این واکسن نباید تردیدی داشته باشند، برای این همدلی و پیوستگی و آمادگی برای ایثار و فداکاری در همه زمینه‌ها تبریک می‌گویم و از همه تلاش و اقداماتی که وزارت بهداشت و کادر درمانی و پرستاری کشور در راه مقابله با کرونا انجام داده‌اند، سپاسگزارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار